۱۳۹۲ آذر ۴, دوشنبه

ذوق مرگ شدن بی بی سی و دیگر آخوندپرستها برای نمایش توافق هسته ای

کاملا مشخص است که این به اصطلاح توافق هسته ای برای جلوگیری از آبرو ریزی بیشتر کشورهای غربی از یک طرف و باند اصلاح طلب از طرف دیگر صورت گرفته است تا تحت فشار گروههای مخالفشان حرفی برای گفتن داشته باشند، والا چیزی به اسم توافق موقت شش ماهه نه تنها بی معنی است بلکه خنده دار هم هست!
در واقع بعد از گذشت شش ماه آخوندها ساخت بمب اتمی را از سر میگیرند و کشورهای غربی هم اگر مایل باشند تحریمهای بیشتری اعمال میکنند! تنها دستاورد این نمایش توافق، دستیابی آخوندها به میلیاردها دلار درآمدهای بلوکه شده مردم ایران و چراغ سبز غیر مستقیم کشورهای غربی برای اعدامها در ایران و جنایات بیشتر بشار اسد در سوریه بوده است.
واقعا باعث تاسف است چرا که سیاست خارجی فاجعه بار اوباما باعث وحشی تر شدن همه دیکتاتورهای جهان شده است

۱ نظر:

  1. خیلی درست فهمیدید که این بی بی سی کثافت چقدردنبال این کارهاست که این نظام نجات پیدا کنه مثلا درزمانیکه روحانی به نیویورک رفته بود بی بی سی پخش مستقیم داشت ومیخواست که دست دادن اوباما را با روحانی نشان دهد ودل مخالفین نظام را بسوزاند اما وقتی این اتفاق نیافتاد بعداز چند دقیقه پخش مستقیم را قطع کرد حالا درهمین مورد توافق ببینبد که چه آواز ودوهلی راه انداخته وخودشان را برنده این مسیر استمالت ومماشات میدانند وبه براندازان درواقع دهن کجی میکنندشما هم باید این نجاستهای داخل بی بی سی را به مردم افشاکرده وبهتر بشناسانید

    پاسخحذف