۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

تصاویری کمتر دیده شده و سوال برانگیز از وقایع 13 و 16 شهریور 1357

در حالی که برپا کنندگان حکومت اسلامی ادعا میکنند حکومت شاه همواره مردم تظاهر کننده را به گلوله میبست و هر بار ده ها و حتی صدها نفر را شهید میکرد، تصاویری کمتر دیده شده از وقایع 13 و 16 شهریور (که توسط خود جمهوری اسلامی انتشار پیدا کرده است-منبع) به روشنی گویای این مطلب است که انقلابیون در روزهای 13 و 16 شهریور بدون هیچ مزاحمتی به برپایی تظاهرات پرداخته اند!


 در این تصویر تاریخی تظاهر کنندگان در حال رد شدن از کنار ارتش شاهنشاهی هستند (13 
شهریور 1357)

و اما سوالات مهمتری که با دیدن این تصاویر برای بیننده پیش میآید اینست که در حالی که تظاهرات 13 و 16 شهریور در میدان و خیابان بزرگ آزادی برگزار شد و بدون هیچ خشونتی به پایان رسید به چه دلیل تظاهرات 17 شهریور باید در میدان کوچک ژاله برگزار میشد و چرا اینطور به خشونت کشیده شد؟!
در تصاویر مربوط به 17 شهریور 57 سربازان شاهنشاهی در حال شلیک کردن نیستند






۱ نظر:

  1. خب که چی ؟ یعنی ملت باید وای می ایستادند تخم های اعلی حضرت چروکیده شود تا تغییر کند . مرد حسابی ، الان فرانسه و آمریکا و آلمان و چین و ..... نظام جمهوری دارند . ملت ایران نظام سلطنتی نمی خواست . یک جمهوری می خواست و هنوز هم برای جمهوری می جنگد . آخه تو قرن 21 کدام دیوانه ای از سلطنت و شاه و رهبر دفاع می کند . بابا جان ، ملت امروزی حکومت تخمی نمی خواهند : چه شاه و چه رهبر .

    پاسخحذف