۱۳۹۲ تیر ۷, جمعه

خبری که موضوع داغش حذف شد اما برای تکذیبش خبر داغ زده شد!

در رابطه با خبر «مطلع بودن حسن روحانی از بمب گذاری آمیا» چند بار موضوع داغ زده شد اما متاسفانه بلافاصله حذف شد ولی در نهایت شگفتی برای خبر عدم شرکت آخوند روحانی در عملیات بمب گذاری بلافاصله موضوع داغ زده شد! این در حالی است که موضوع اصلا شرکت روحانی در بمبگذاری نبود بلکه مطلع بودن این آخوند از بمب گذاری بود! همانطور که میبینید اصلاح طلبها با ربط دادن دو موضوع غیر مرتبط و در واقع مخلوط کردن راست و دروغ در صدد خریدن آبرو برای آخوند روحانی هستند! در واقع خبر مطلع بودن روحانی از بمب گذاری همچنان به قوت خود باقی است و اصلاح طلبها نمیتوانند این ننگ را از دامن ج.ا و اصلاح طلبها پاک کنند. واقعا اینگونه جنجال سازیها و دروغ پراکنیها تنها از اصلاح طلبها بر میآید

۱ نظر:

  1. این آقا (مهدی) یا هر کس دیگه که صاحب این سایت هست مشخصه که پولش رو از فحش و تهمت و ایجاد تفرقه و توی سر و کله هم زدن ایرانی‌ در میاره !

    این رو از روی غرض و مرض نمیگم ... تا حالا هم اونجا عضو نبودم که از روی دل خوری و ناراحتی‌ این موضوع رو عنوان کنم تنها بر اساس بازدید روزانه که در این ۳ ، ۴ سال از اون سایت داشتم این برداشت رو دارم که این سایت دغدغه آزادی و این جور شعارها رو هم نداره و به نظر من کسی‌ که از سایت کلمه که مربوط به یکی‌ از جناح‌های حکومت دیکتاتوری و کثیف اسلامی هست پول و تبلیغات بگیره با کسی‌ که تبلیغ حکومت ملا رو می‌کنه فرقی‌ نداره ... این سایت هم مثل سراب سال ۸۸ فقط جائی‌ هست برای تخلیه انرژی بخشی از جامعه در حل انفجار !!!

    پاسخحذف