۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه

مگر سکولاریسم کف خواسته ها نبود پس چرا به یک آخوند رای دادید؟!

نکته تاسف بار نمایش انتخابات 92 این است که عده ای مدعی دموکراسی خواهی که از همه کشورهای دموکرات جهان ایراد میگیرند، در نمایش خیمه شب بازی جمهوری اسلامی شرکت کرده اند و همچنان از آخوند روحانی دفاع میکنند!
اما شاید نکته فاجعه بارتر این باشد که این مدعیان آزادی خواهی، به یک آخوند رای داده اند و خواسته و یا ناخواسته ابتدایی ترین اصل آزادی و دموکراسی یعنی سکولاریسم و جدایی دین از سیاست را زیر پا گذاشته اند!
باید از این مدعیان پر ادعا پرسید چطور توانستید به یک آخوند رای بدهید و ادعای دموکراسی خواهی هم داشته باشید شما با رای دادن به یک آخوند حکومت دینی را بر ایران تایید کرده اید چگونه میتوانید بعد از این مدعی دموکراسی خواهی باشید.

نوشتارهای مرتبط:

۱۱ نظر:

  1. آفرین آفرین تو وبلاگم به این موضوع اشاره کردم
    http://faslidobare.blogspot.de/2013/06/blog-post_28.html

    پاسخحذف
  2. خودت بریدی و خودت بافتی؟‌سکولاریسم کجا کف خواسته های مردم بود؟‌ اون اگر خواسته باشه، خواسته سقف یه عده از مردمه. ثانیا چه ربطی به انتخاب آخوند و غیر آخوند داره. مثلا اگه قالیباف یا جلیلی رئیسجمهور می شدن خیلی سکولار بودیم؟

    پاسخحذف
  3. adame teshneh baraye zende mondan har abe ganei minoshad

    پاسخحذف
  4. فهم و شعورامثال شما مثل همان هایی هست که 34 سال پیش انقلاب را در دست گرفتند. آن ها کراواتی اعدام می کردند و کراواتی ها را از شرکت در سیاست منع کردند شما هم دنبال قلع و قمع آخوند هستی و فکر می کنی با این کار به "سکولاریسم" می رسی. عقل ناقص شما ها به چشم هایتان است. لباس طرف را می بینید تا آخر ماجرا را تخته گاز می روید!

    در ثانی... چه کسی گفته سکولاریسم "کف" خواسته های مردم است؟!! در کدام دنیای توهمی زندگی می کنی؟! مشخص هست که خارج نشین هستید از داخل ایران خبر ندارید !

    پاسخحذف
  5. حتما می خواستید جلیلی رئیس جمهور می شد تا به کف و سقف دموکراسی می رسیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  6. jomhouri,ye--.federale--iran--.tanha--.rahe--nejate--.iran--ast--.-moris1315@gmail.com--.nejatngo.org--.mohabatnews.com-.-fcnn.net---radiomojdeh.com-.-

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز شکم سیر که فرتی فتوا بر و کف صادر می کنید
    مردم مشکل نان شب و روشنفکر نما در پیت دارن نه سکولاریسم و فلان و بهمان !!!!

    مردم رای دادن به این بابا چون کمتر از بقیه گاز می گیره ، مودب تره و امیدوارن شاید روزگارشون از دست دیگران و عزیزان دل مانند شما سخت تر نشه پیش رفت پیش کش

    پاسخحذف
  8. سگ روحانی آخوند به افرادی مثل شما که فقط به این فکر هستید که زودتر چاقو رو بکنید ماتحت خامنه ای شرف داره. شما هم کسانی هستید مثل خلخالی و هادی غفاری. خدا کنه حکومت دسته افرادی مثل شما نیفته که بارها بدتر از آنهایید.
    مردم اگر هم سکولاریسم بخواهند این را خوب یدانند که پیشنیاز سکولاریسم و دموکراسی اینه که افراد تندرویی مثل شما رو تربیت کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. khak bar sare to ke akhond ro ba sharaf mibini
      esmet ham bezar gholam reza ya gholam ali
      to ro che be kurosh bi nava
      akhond o bayad az k.. gaid
      hamashun ro bayad bast be gary
      albate aval havariun akhond o bayad kard tu tavile
      adabiyat masjedi bud
      goftam ba zabun khodet begam halit she

      حذف
  9. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  10. نظر مودبانه همه رو خوندم!
    در همه جای جهان سکولاریسم اولین قدم برای دموکراسی و آزادی هست! اتفاقا این نشون میده شماها چقدر از مفهوم دموکراسی و آزادی دور هستید و دائما از آخوندی به آخوند دیگر دنبال دموکراسی میگردید!!!
    آزادی بدون سکولاریسم نهایتش میشه چیزی مثل دوران خاتمی که بلافاصله بعد از خاتمی یکی مثل احمدی نژاد میاد و همه چیز دوباره به روز اول برمیگرده

    پاسخحذف