۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

ملق زدنهای آیت الله بی بی سی برای اصلاحات به سبک آخوندی | روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران!

دولت فخیمه انگلیس که بی بی سی فارسی را کاملا در اختیار اصلاح طلبها قرار داده است هیچ علاقه ای به آزادی واقعی مردم ایران ندارد و تنها به دنبال سرگرم کردن مردم و پاس دادنشان از یک آخوند به آخوندی دیگر است.
گذشته از حضور انواع خائنین و حتی بعضا تروریستهای سابق از قبیل فرخ نگهدار در بیبیسی، شاهد استفاده از واژهای مضحک و توهین آمیزی از قبیل "روحانی رئیس جمهور منتخب" ، "میانه روها" و از همه خنده دارتر "اصلاح طلب میانه رو" هستیم!! گویی که ما در حکومت آخوندی اصلاح طلب تندرو هم داشته ایم که خاک قبر خمینی را به توبره کشیده باشد!
از همه این موارد خائنانه تر مجریهای برنامه به اصطلاح نوبت شما هستند که همیشه مطالب تندروترین وبلاگهای طرفدار جمهوری اسلامی را به اسم نظرات مردم در دنیای مجازی میخوانند ولی هرگز مطالب هیچ وبلاگ مخالف و سرنگونی طلبی را نمیخوانند.
آیت الله بیبیسی با همین سیاستها موفق شد قیام سرنگونی طلبانه مردم در سال 88 را خاموش کند و با مهم جلوه دادن بیش از حد موسوی و کروبی و خط امامشان، باعث دلسردی مردم و در نهایت جلوگیری از سرنگونی جمهوری اسلامی شد.
در هر حال از انگلیس که با کمک آمریکا آخوندها را به جان ایران انداخت انتظاری بیشتر از این نمیتوان داشت امیدواریم مردم خودشان دوست و دشمنشان را بشناسند و فریب این سیاستهای ضد ایرانی را نخورند.

مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر