۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

ای خاک وطن گرچه شدم از تو برون / با چشم پرآب و قلب آغشته به خون

ای خاک وطن گرچه شدم از تو برون / با چشم پرآب و قلب آغشته به خون
سوگند به خاک درت ای کاخ امید / تن بردم و دل نهادم آنجا به درون

(محمد رضا شاه پهلوی، ژانویه ۱۹۷۹)

سی و چهار سال پیش، با شعله كشيدن خشم اقشار متحجر و منجمدالفكر مذهبي جهت ايجاد حكومت ديني مطابق اصول زندگی اعراب بدوي 1400 سال قبل، و با فشار و دروغ‏پراكني اقشار ديگري از به اصطلاح روشنفكران جامعه جهت اعطاي آزادي به فعاليتهاي گروهكهاي ايدئولوگ و تروريست نظير فدائيان، مجاهدين خلق و حزب توده، كشور به واسطهء اعتصاب كاركنان نمك‏نشناس شركت نفت، ترور مستشاران نظامي خارجي توسط تروريستهاي چپ و مذهبي، ترور، توهين، تحقير و آزار خانواده‏هاي نظاميان، كارشكني برخي از اعضای نيروي هوايي شاهنشاهي، و ... ايران در بحراني عظيم فرو رفت؛ شعلهاي ويرانگري كه نظام ملي 2500 ساله را مي‏رفت درهم بكوبد و دوباره ياد و خاطرهء گردن زدن دهها هزار تن از ایرانیان را توسط سپاه اعراب در تيسفون و ديگر نقاط ايران در 1400 سال پيش، زنده نمايد
شاه فقيد ايران، به جاي ايجاد فضاي نظامي، كه برقراري آن، به دليل وجود نيرويي قدرتمند چون گارد جاويدان، امكان‏پذير بود، كشور خويش را برای پرهیز از خونریزی و قرار گرفتن در برابر مردمی که هر روز مرتجعین و تهی مغزان مذهبی آنان را تحریک می‏کردند ترک کرد، تا بدين ترتيب، شايد آرامش به ايران بازگردد

شاه فقید: آیا فکر می‏کنید آقای خمینی می‏تواند همهء اینها را طراحی کند؟ مغز متفکر همهء چیزها باشد و همه چیز را سازماندهی کند؟ من می‏دانم که یک نفر به تنهایی نمی‏تواند چنین کاری انجام دهد. پولهای زیادی هزینه شده‏اند. می‏دانم که کارشناسان ارشد تبلیغات، به کار گرفته شده‏اند تا این اتفاقها بیفتد. من فکر نمی‏کنم او به تنهایی برنامه‏ریزی کرده باشد، برنامه‏ریزی‏ها در جای دیگری انجام شده است





۳ نظر:

  1. ای بیداد و فریاد!

    پاسخحذف
  2. نابود باد نادانی درود بر الاحضرت ایران

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز ما آماده همکاری با شما هستیم پیج ما در فیس بوک می باشد ولی خب به اندازه مطالب مفید شما نیست از شما دعوت می کنیم تشیف بیاورید به پیج ما و کمکمان کنید برای صدایی قوی تر و رساتر در جهت مبارزه با تحجر و اخوند من روزبه هستم
    https://www.facebook.com/ShhydSphbdKhlbanNadrJhanbany

    پاسخحذف