۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

چرا بنیصدر را نمیتوان جزء اپوزیسیون محسوب کرد

با فرض نادیده گرفتن همه اشتباهات و خیانتهای دهه پنجاه ابوالحسن بنیصدر و بی تفاوت بودن نسبت به همه سنگ اندازیها و دروغ پراکنیهای ایشان بر علیه اپوزیسیون متاسفانه ایشان همچنان اصرار بر دو خیانت بی شرمانه خود دارند
یکی از این خیانتها  اسم سایت ایشان است  ایشان با کمال بی شرمی و پررویی که نشانه ای از فطرت خائنانه ایشان است اسم سایتشان را انقلاب اسلامی گذاشته اند که حتی میتوان آن را به تعلقات ایشان به حکومت آخوندی تعبیر کرد اما خیانت مهمتر ایشان تحریف پرچم ملی کشور عزیزمان ایران است ایشان با وجود اینکه  علامت خرچنگ را از روی پرچم سه رنگ ایران پاک کرده اند اما به شکلی بی شرمانه پرچم سه رنگ ایران را بدون نشان شیر و خورشید در سایت انقلاب اسلامی خود قرار داده اند که به هیچ وجه برای آزادی خواهان و عاشقان ایران قابل تحمل نبوده و نخواهد بود
تا زمانی که ایشان بر این دو خیانت خود اصرار دارند به هیچ وجه جزء اپوزیسیون محسوب نمیشوند سابقه خیانت به ایران از طرف هر شخص یا گروهی را شاید بتوان به عنوان اشتباه تعبیر کرد اما اصرار بر خیانت به هیچ وجه قابل بخشش نیست و باید خط قرمز اپوزیسیون محسوب شود.


۱۹ نظر:

  1. بمیر بابا
    تو که مثلاً اپوزوسیونی چه غلطی کردی ......
    اون که تمام حال وحولشو کرده و آخر عمرشه!!!!

    پاسخحذف
  2. such a weak and prodish article , you 'd better think about your analogy before writting about Mr. Bani Sadr .

    پاسخحذف
  3. از همین دو تا خیانتی که از بنی صدر اسم بردی، معلومه که بقیه خیانتهایی که میخواهی برایش لیست کنی، چیه و از چه قماشی است!؟ لابد یک خیانت دیگرش هم از چشم شماها اینه که در انقلاب بهمن ٥٧ شرکت داشته و همراه بقیه مردم تیپا به کون "اعلی زردک" زده.

    پاسخحذف
  4. آفرین به این تحلیل...! خوب احمق جون! مگه انقلاب، اسلامی نبود؟! یا مگه همه قراره مثل شما فکر کنن که پرچم ایران «باید» نشان شیر و خورشید داشته باشه؟!

    خودت تحلیل کردی یا از کسی کمک گرفتی؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

      حذف
    2. از کی تابحال دست بوسی برای شما پهلوی چیها عیب به حساب میاد؟ گویا دستبوسی وزرا و وکلا را از آریامهر از یاد بردی. بد نیست صف کشیدن یک مشت حرامی را در لباس وزیر و وکیل برای بوسیدن دست شاه خائن ببینی. از جمله بختیار که با آنهمه ادعا و مدعای وطن پرستی چطور تا کمر جلوی شاه خائن خم شده است.

      حذف
  5. ابولیا حمله کردن به وبلاگ . دمت گرم که خوب این بی وطنها رو سوزوندی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جواب چماق کشان "اعلی زردک" را هم باید همان ابولی ها بدهند، که گویا کودتای ٢٨ مرداد و پنجاه سال خیانت و وطنفروشی یادشان رفته و خیلی جفتکهای وطن پرستانه میاندازند.

      حذف
  6. اینجا عمله بنی صدر ادعا میکنه که پرچمی بدون علامتهای زور مدنظر آقاشونه http://balatarin.com/permlink/2012/5/11/3021973 اینم مدرکش از زبان رئیس دفتر خودشون

    پاسخحذف
  7. البته حق با شماست! شماها اپوزیسیون هستید. منتهی نه اپوزیسیون دموکراتیک و مردمی. جنگ و دعوای شاه و شیخ همیشه بر سر گرفتن سهم بیشتر از قدرت بوده که از این لحاظ ماهیتا فرقی با اختلافات مافیاهای درونی رژیم ولایی ندارد و این اختلاف به مردم هم ارتباط ندارد. هر کدام که برنده شوند، برای مردم ایران فاجعه است.

    شماها از نوع اپوزیسیون دلخواه رژیم ولایی هستید که اسمتان را بالا ببره و به مردم بگه که اگر ما بریم نوکران شناخته شده و مارک دار غرب بر سر کار میایند.

    پاسخحذف
  8. این دیگر خیلی خنده دار است! گویا شیخ و شاه مسابقه حماقت گذاشتند! شیخ در حالیکه هر روزه حق و حقوق و شان انسانی مسلمانان درجهان سرتاسر جهان و بالاخص ایران تحت اشغال شان لگد مال میشود، برای دوازده کارتون از پیغمبری که مرده است، چنان فقشقرقی راه میاندازد که ان سرش ناپیدا. یکمشت کاریکاتور کاغذی را بهانه وحشیگری میکند. نقطه مقابلش طرفداران استبداد شاه هستند که در حالیکه با کودتای انگلیسی سوم اسفند ١٢٩٩ بر ضد مشروطه روی کار میایند، با فروش منابع کشور به انگلستان استبدادشان را برقرار میکنند، با کودتای خائنانه ٢٨ مرداد ادامه حیات میدهند، بحرین عزیز را بدستور اربابان غربی از دامان میهن تجزیه میکنند، جوانان ایرانی را در جنگ ظفار که هیچ ارتباطی با منافع مردم ایران نداشت به کشتن دادند و دست آخر بدستور ارباب آمریکایی، دستگاه ها و ابزار سرکوب را هم در اختیار خمینی و دار و دسته اش گذاشتند، حذف شیر و خورشید را از روی پرچم ایران، خیانت بحساب میاورند. حذف بحرین از خاک وطن نه تنها از دید اینها مهم نیست، بلکه بمصداق /هر عیب که سلطان بپسندد هنر است / آنرا توجیه هم میکنند.
    جمع کنید این بساط خاک پرستی و بساط آریایی بازی را. ارزش واقعی کشور مردمانش هستند، نه پرچم شمشیر بدست شیری تاج بسر که در طی پنجاه سال سلطنت پهلوی یال و کوپالش را به باد دادید. رژیمی که به رای مردم توهین کرده، حق ندارد که وسط دعوا نرخ معلوم کرده و خائن و خادم معلوم نماید.

    پاسخحذف
  9. بنی سگ بیهمه چیز. آشغال. اون گوربگور شده، مهندس بازرگان و باید از قبر دراورد تا سگا بشاشن به قبرش. بیشرفا.
    بر پدر و مادر هرکی انقلاب کرد لعنت. بیناموسا آبتون نبود؟ نونتون نبود؟ آخه خاک بر سرتون، چه مرگتون بود؟ خوشی زده بود زیر دلتون؟ حقتونه بگیرن یک یکتونو اعدام کنن. آقایون و خانوما دنبال تبدیل ایران به سوئیس بودن!
    بعدش که انقلاب کردیم پرا افتادین دنبال بنی سگ و بازرگان؟ چرا از بختیار حمایت نکردین. فکر کردین قاتل بختیار بویراحمدیه؟ نه عزیز! تمام انقلابیا تو قتلش شریکن! لیاقت سلسلۀ پهلوی یا بختیارو نداشتین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا ایرانیها نباید کشوری مثل سوئیس داشته باشند، انهم با اینهمه ثروت؟ البته باید چنین کشوری داشته باشند، حتی بهتر. اگر هم یک مشت دزد و خائن منافعی دارند که میخواهند با نوکری و خودفروشی برای خارجیها، به دزدی و غارت و سرکوب بپردازند، باید این خائنین و مفت خوران پهلوی چی و درباری را یا با زبان خوش، یا با زور از قدرت بیرون انداخت، و با حکم دادگاه به مجازات رساند. قرار نیست که مردم فدای جاه طلبی مشتی خائن پهلوی چی شوند و از خیر داشتن کشوری آزاد مشابه سوئیس بگذرند چرا که مشتی خائن منافع خاص در عقب مانده نگاه داشتن کشور دارند.

      چرا از بختیار حمایت نکردیم؟ به همان دلیل که از شاه حمایت نکردیم. بختیار، "خاتمی" رژیم آریامهر بود. مگر چند بار میشه مردم را فریب داد و با یک ماسک دموکراتیک اونهم روی صورت کریه استبداد وابسته آریامهری، عمر این رژیم را بیشتر کرد؟ مردم سال ٤٠ به اصلاحات دکتر امینی باور کردند. نتیجه اش چه شد، جز سرکوب و کشتار مردم؟ رژیم شاه انقدر وقیح بود که مزدورانش حتی به مردمی که از درون خانه هایشان و از پشت پنجره به خیابان نگاه میکردند شلیک میکردند و مردم را در داخل خانه خانه هایشان میکشتند. شماها چقدر مردم را احمق و ابله گیر آوردید؟ مگر انتظار داشتید که مردم چند بار فریب بخورند؟
      آقای بختیار فدای جاه طلبی خودش شد. این آقا تمام سوابق مبارزاتی خودش را در ازاء پست نخست وزیری شاه، به پای بقای خاندان پهلوی ریخت. با توجه به تجربه مشابه دکتر امینی، حتی اگر انقلاب مردم شکست میخورد، آقای بختیار در هر حال به گوشه ای رانده میشد. وظیفه بختیار ساکت کردن مردم و فرستادنشان به درون خانه هایشان بود و این از هوشیاری مردم است که اینبار فریب نخوردند. ای کاش این هوشیاری را زمان خاتمی هم داشتند.

      مردم لیاقت خانواده دزد و خائن پهلوی را ندارند؟ مردم لیاقت نخست وزیر بی اختیار ندارند؟ زهی به سعادتشان! مگر سواری دادن به یک مشت خائن و نوکر بیگانه و دزد، افتخار و لیاقت میخواهد؟ این افتخار از ان نوکران، درباریان و بادمجان دور قاب چینان آریامهری باد، که عمری را به نوکری و پستی عادت کرده اند.
      نخست وزیر بی اختیار هم شایسته دست بوسان منتظر قدرت است، نه ملت ایران و زهی به سعادت ملت ایران که لیاقت این جرثومه های فساد را ندارند.ملت ایران هزاران اشتباه دارد، اما اینها اتفاقا جز ان مواردی معدودی است که این ملت درست و بجا و هوشیارانه عمل کرده است.

      حذف
  10. اونایی که شاه و با شیخ یکی می کنن خیلی نمک به حرامن. آخه گوساله یا تو از این نفهمای مصدق اللهی هستی، یا از این مجاهدا. در هر صورت خدمت مادرتو خواهرت سگای سالداتای روس رسیدن که تو اینطوری شدی. حالا برو دور دهنتو آب بکش.

    پاسخحذف
  11. سلام. اینجا چه خبره!!!؟!
    راستی (نمک) ناشناس اینو ببین:

    http://mojahedleaks.blogspot.co.nz/2013/01/blog-post_23.html

    پاسخحذف