۱۳۹۱ بهمن ۲۶, پنجشنبه

سرهنگ طهماسب چگونگی واقعه 17 شهریور را از زبان افسران و پرسنل درگیر در آن ماجرای میگوید

سرهنگ شمیرانی فرمانده گردان دوم تیپ نادری گفت: احتمال میدادند بعد از نماز جمعه عده ای تظاهرات کنند، به همین دلیل به ما ماموریت دادند در صورت وقوع تظاهرات مردم را متفرق کنیم، به سربازان فشنگهای مشقی دادیم، افسران در سلاح کمری خود یک خشاب پر داشتند مسلسلهای سنگین با نوارهای فشنگ و برای نشان دادن قدرت نظامی روی کامیونها سوار بود در طول مسیر حرکت اتفاق غیر مترقبه ای پیش نیامد اما در محلهای ماموریت هنوز مستقر نشده بودیم که سربازان ما مورد حمله تیر اندازانی خارج از صحنه عملیات ما قرار گرفتند.......... (ادامه در ویدئو)

۱۳ نظر:

  1. عجب! به شما برای متفرق کردن مردم گلوله های مشقی دادند؟!!!! پس ان عده ای که کشته شدند با گلوله های مشقی کشته شدند!!!؟؟ لابد در سال ٤٠ هم مردمی که در خانه هایشان، هنگامی که داشتند از پشت پنجره خانه خود به خیابان نگاه میکردند هدف شلیک گلوله های مشقی!!!! آریامهر و مزدورانش قرار گرفتند!!!! لابد خونهایی هم که در خیابانها روان بود، بقول سگ هار رژیم شاه، تیمسار ازهاری، جوهر قرمز بوده است که لابد مخالفین رژیم شاه برای "بد نام" کردن رژیم شاه در خیابانها ریخته بودند. معلوم نیست که مخالفین رژیم رژیمهای انگشت نما و معلوم الحال شیخ و شاه چرا این همه سعی در بد نام کردن شیخ و شاه داردند؟ مگر شیخ و شاه خیلی خوشنامند که کسی بخواهد برای بد نام کردنشان اینهمه بخود زحمت و دردسر دهد؟

    پاسخحذف
  2. خیلی عالی بود ممنون ولی آقای جناب سرهنگ درست نیست. همین که بگید جناب سرهگ کافیه.
    بازم ممنون

    پاسخحذف
  3. ناشناس اولی خوب گوش کن.
    رژیم شاه که سهله همین رژیم اخوندی هم سگش شرف داره به توی مجاهد وکل سازمان مزاحمین خلقتون و اون مسعود و مریمتون.
    جنایات رژیم اخوندی که همه میدونیم چقدر کثافت هستند به اندازه سر سوزنی از جنایات و خیانت سازمان شما به ایران و ایرانی نیست. پس خفه شو.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خلایق هر چه لایق! شاه و شیخ دربست مال تو که برات مظهر شرفند! شرف شاه را که از ١٢٩٩ شاهد بودیم و شرف شیخ را هم که ٣٠ سالست با پوست و گوشتمان شاهدیم.
      منتهی وقتی به تفاله های شیخ و شاه رو بدهند، مثل خودت، ادعای شرف هم میکنند! البته اینها خیلی مهم نیست. منتهی بابت غلط زیادی که کردی به اطلاعت میرسانم که شاه و شیخ نتوانستند جلوی زبان من را بگیرند، بنابر این من جای تو بودم بجای واق واق کردن، دهنم را میبستم. پیشنهاد میکنم جایی واق واق کنی که یک تکه استخوان از شاه و شیخ بابت خوش خدمتی جلویت بیندازند. بنابر این فضولی زیادی موقوف!

      حذف
  4. nashenasse aveli megr to anja bodi hemin jor dahent ra va mikoni chezi ke mohem ass in asst ke emroz merdom peshiman hesstend ve az shah rezayet darened aghele merdom ra mojahedine nakhelgh ve komonisst v...dozedend hal tarikh in ro sabet kerdeh pess lotfen zer nezen

    پاسخحذف
  5. پاک اوضاع قاطی شده کم تو ایران زور می کنن ما متوجه نیستیم باید آنها حالیمان کنن حالا یه عده گیر دادن که اونیم که قبلا دیدیم و می دونیم هم غلط بود من خدمت عزیزان سلطنت طلب عرض کنم من در انقلاب بودم و مثل خیلیها داشتم پشیمون می شدم اما از وقتی دیدم این عزیزان هنوز از ادبیات فرمانداری نظامی خودشون جلوتر نیامدن خیالم راحت شد انقلابه درست بود!

    پاسخحذف
  6. Man hanooz nimodnam chera her kari ke shah ve artesh karde khili bad ve vaheshtanakeh vali her chi alan etefagh miofted mohem niset baba 35 sal pish chizi shode hanooz az yade nimereh

    پاسخحذف
  7. نماز جمعه کجا بود؟ تازه تظاهرات صبح زود و تیراندازی هم همون موقع ها بوده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "در محلهای ماموریت هنوز مستقر نشده بودیم که سربازان ما مورد حمله"
      معلومه نه مطلب رو خوندی نه ویدیو رو دیدی

      حذف
  8. منصف بودن چیز خوبی است. من خودم اونجا بودم ولی الان مثل سگ پشیمان هستم.اما شما نیز راست نمی گویید.دقیقا از فشنگ جنگی استفاده می کردند وچند نفر کنار من تیر خوردند. شما اصلا کمکی نه به سلطنت طلب ها میکنید ونه به مردم بخت برگشته. شما مثال از چاله به چاه هستید. وای بروزگار آتیه مردم ایران و این نوع مخالفان آخوندی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب فشنگ جنگی رو کسان دیگه ای (غیر از سربازها) استفاده کردند در اون درگیری 36 سرباز هم کشته شده اند ویدئو رو کامل ببینید

      حذف
    2. "جناب فشنگ جنگی رو کسان دیگه ای (غیر از سربازها) استفاده کردند در اون درگیری 36 سرباز هم کشته شده اند ویدئو رو کامل ببینید"

      بنظرم فشنگ جنگی را جن و پری استفاده میکردند!!!! لول......

      حذف
    3. دوست عزیز
      اینها به خیال خودشان با چهار تا مفسر الکی از قماش دکتر میر چپ چس که کودتای ٢٨ مرداد را بخیال خودشان ماستمالی کردند، تظاهرات مردم را هم که تیمسار ازهاری سگ هار رژیم آریامهر، نوار میدانست، کشتار ١٧ شهریور را هم که با این حرفهای مفت و دلایل سست، بخیال خودشان ماستمالی کردند، تجزیه بحرین از خاک ایران هم بخیال خودشان توجیه کردند. حالا هم ابلهانه تصور میکنند که مساله آنها حل شده است و لابد قرار است که مردم دنبالشان بیفتند و از بابت زدن تیپا به این حضرت دزد و خائن ابراز پشیمانی کرده و بابت قطع دستان دزد و غارتگرشان از بیت المال از این دزدان عذر خواهی کنند. البته سرشان را زیر برف کرده اند و کور خوانده اند.

      حذف