۱۳۹۱ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

شاه مغرور بود یا مخالفینش که بعد از 34 سال هنوز به اشتباهات خود اعتراف نکرده اند

با وجود گذشت 34 سال از فاجعه اسلامی 57 نه تنها مخالفین شاه از مردم و خانواده سلطنتی عذر خواهی نکرده اند بلکه به شکلی شرم آور که نشانه غرور ناشی از جهالت آنها است مدعی میشوند شاه مقصر اشتباه ناشی از حماقت آنها بوده است.




مطالب مرتبط:



۴۳ نظر:

  1. شاه بدبخت فلک زده کجا مغرور بود او هم عین همین سید علی بود ساده زیست بدبخت و فلک زده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ملت ایران و دانشگاهیان و حتی شاه در ابهام ایدولوژیک و فکری بودند و هنوز هم عده ای در ابهام هستند ، و در این میان یک عده کمونیست و مسلمان تروریست ضد آزادی و بیگانه، مردم ایران را با نام و شعار آزادی و انقلاب به گروگان و اسارت ۳۰ ساله گرفتند. و ملت ایران نتوانستند برخورد موثری با آنها بکنند.
      و الا چهره اسلام همین طالبان و جمهوری اسلامی و چهره کمونیسم همین کره شمالی است.

      حذف
  2. شما چرا فقط از مخالفان شاه حاکمان امروز را نشان داده اید. ایا انها که در زندانهای شاه اسیر بودند و روشنفکرانی که اجازه ابراز نظرات خود را نداشتند جزو مخالفان شاه نبودند. محدود کردن مخالفان شاه به حاکمان جمهوری اسلامی نشان از تنگ نظری دارد. خصوصا انکه این گروه مذهبی در زمان شاه از ازادی بیشتری برخوردار بودند تا روشنفکران ازادیخواه. وقتی شاه به مذهبیون اجازه داشتن هیئت و تشکیلات میدهد و اجازه اندیشه ازاد را نمی دهد نباید تعجب کرد که بعد از او روحانیون به قدرت برسند. شاه در سرکوب اندیشه های مخالف روحانیت و مذهب در ان دوره نقش مهمی داشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو راست میگی‌!روش آن فکرهای ۵۷تی‌ ما از زمان خودشون خیلی‌ جلوتر بودند و تیز بینانه ریشه مشکلات رو که همانا اسلام پناهی شاه و آخوند بود رو تشخیص داده بودند!روش آن فکرهای ما تودهای و مجاهد و ملی‌ مذهبی‌ و ... هیچ کدوم به خدا و دین باور نداشتن اصلا مسلمون نبودن چه برسه که آخوند باشن اصلا به خاطره این که با اسلام پناهی و دین و خرافات مبارزه کنن همگی‌ رفتن زیر عبای خمینی که از نزدیک با آخوند و اسلام اون زیر مبارزه کنن ولی‌ وقتی‌ به موضوع اون زیر فیس تو فیس شدن شوکه شدن و همین موضوع باعث شد که ابتکار عمل رو از دست بدن و به فاک فنا برن و یه کشور و ملت بدبخت کنن،واقعا اون خدا بیامرز (شاه) این احمقها رو خوب شناخت بود....

      حذف
  3. بفرض شاه به مذهبیون میدان داده بوده باشد، چرا مدعیان روشنفکری در آنزمان دوزاریشون نیفتاد تا اعتراض کنند و خودشون از مذهبیون اول فاصله بگیرند؟ چرا بجایش خودشان در بدست آوردن دل مذهبیون با شاه رقابت می کردن؟ مثلا در سال 42 چرا با حفظ مخالفتشان با شاه، مخالفت شدیدشان با خمینی دجال را اعلام نکردن و به او نگفتند فضولی دین تو در سیاست ممنوع؟ چرا بجایش در کنار خمینی ایستادن و به بلوای خمینی کمک کردن و این وسط به سهم خودشون مسئول شورش و کشته شدن انتحاریون مذهبی شدن؟ انتحاریونی که مرگ براشون مساوی بود با همخوابه شدن با حوری های 6 متری؟ انتحاریونی که مرگ را شهادت و آغاز زندگی ابدی در بهشت موعودشان باور داشتن؟

    مدعیان روشنفکری باید جواب بدن که خودشون در راستای خرافه زدایی در آن دهه ها چه کردند و یا اصلا کاری کردند یا نه و یا اصلا خطر این جانوران مذهبی را می فهمیدن یا نه که انقدر به شاه ایراد می گیرن؟ آیا هیچوقت اعتراض کردند به شاه که چرا به این جانورها میدان می دهی؟ چرا چنین نکردند؟

    مدعیان روشنفکری باید توضیح بدن که از چه تاریخی به این درک رسیدن که ازدیاد تعداد مساجد و تکیه ها نگرانشان کرد و در مقابلش چه کردند؟ آیا شاه جلویشان را می گرفت اگر محافل و مدارس و کانونهای سکولار و اشاعه دهنده مدرنیته ایجاد می کردند؟

    مدعیان روشنفکری باید توضیح دهند که اگر در داخل کشور اجازه خواندن کتابهای دلخواهشان را نداشتند آیا وقتی در خارج کشور و در لیبرال دمکرات ترین کشورهای دنیا مثل فرانسه و آلمان و انگلیس و فرانسه کار و تحصیل و زندگی می کردند چندتا از همین کتابهای ممنوعه در ایران را خواندند و در اثر این مطالعاتشان چه تولیدات فکری و نظری داشتند و در نشریه های علمی دنیای غرب منتشر ساختند؟ در این 34 سال چند تولید فکری داشته و در نشریه های علمی منتشر کرده اند؟ وقتی هنوز تفاوت بین سکولاردمکراسی و لیبرال دمکراسی را نمی فهمند و وقتی از آنها تفاوت ایندو را می پرسی و جواب سر بالا میدن، آیا بازم شاه جلویشان را گرفته یا خامنه ای!؟

    واقعا این مدعیان روشنفکری باید بروند از خجالت بمیرند که با اینهمه تحصیلات و تجربه عنقلاب فاجعه بارشان هنوز که هنوزه به شعور ملی ما توهین می کنن. یکیشون میگه انقلاب مان را خمینی دزدید و یکی دیه شون میگه شاه به آخوندا بال و پر می داد. انگار انقلاب بستنی است که یکی از دستشون بدزده یا انگار با این بهانه مزخرف که شاه به اونا میدون می داد و بما نمی داد می تونن از زیر بار مسئولیت هایی که داشتن همینجوری در بروند. رفتارشون و بهانه هاشون خیلی بچگانه است و حالم از اینهمه ننه من غریبم بازیهاشون بهم می خوره. همه اش تقصیرها را گردن این و اون میاندازن و انقدر وقیح و مردمفریب هستند که انفعال و نادانیهای خودشون نسبت به آخوندها را نمی خواهند بروز دهند. ملتی را با این کارهاشون از چاله توی چاه انداختن و هیچ غلطی نمی کنن که از قعر دره ملت را در بیاورند. کارشون شده فقط در گذشته موندن و تطهیر خودشون با دروغ و دغل و تقیه و خدعه ای که از خمینی یاد گرفتند.

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز چه انتظار داری ؟ مگه در بین مخالفین شاه شما ٢ تا آدم حسابی هم میبینی که از آنها انتظار اعتراف به اشتباه داری ؟ آنها غیر از وابستگی به بیگانه دیگر چه داشتند ؟ از قدیمیها که قاضی محمد راهزن و پیشه وری بودند که سواد اکابر و مکتب هم نداشتند بعد ها که خسرو گلسرخی بود که حتا دیپلم هم نداشت شاملو بود که با بدبختی در چهل سالگی با درس شبانه ی دیپلم زورکی گرفت آخوندها هم که جای خود دارد و همه اینها بعد این افتضاح ٥٧ نشان دادند که چه قاتل ها و جانیانی هستند که روی چنگیز را سفید کردن ، امروزه که ماهیت این جانیان و وابستگی آنها به بیگانگان برای ما محرز شده نفرت ما هم از این جانیان بیشتر شده ، چپ فرمانبر مسکو، آخوند و مجاهد دوره دیده در لیبی و عراق و لبنان ، چپ هفت تیر کش پاسبان کش بانک زن و....... آقا چه انتظاری داری ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. mohammad reza keh tanha shahe haji donya bood fekr mikard akhoundha yare vafadare uo hasstand.meliyoun roshanfekrha va syassat madarane mardomi va shoja ra sarkoob va zendani mikard.yademan narafteh keh migoft mamlekate man asst har kass baa raveshe man mokhlef asst 700 toman begirad va az mamlekat beravad biroon.yek mosht mozdoorane dasst beh sineh raa benam syasstmadar doore khod jam kardeh bood.roozhaye ghabl az fararash az iran ham goft sedaye enghelabe shoma ra shenidam va ghabool kard dar mamlekat zolm va fessad boodeh.essan bayad kooro kar bashad keh inhara enkar konad.khoshbakh taneh hame inha dar youtube hasst.saranjame tamame dictatorha haminasst va in doe padeshah ham keh baa koodetta amadand etefaghan baa ordangi mardom keshvar raa tark kardand.padeshahi digar dar iran mordeh asst va melat az sheykh va shah gozashteh and.

    پاسخحذف
  6. DEATH TO ESLAMIC REPUBLIC OF IRAN / MEHRZO

    پاسخحذف
  7. دوستان یکی از مخالفین شاه این محمود دولت آبادی اصلاح طلب امروز و توده ای دیروز هست که با یک نعلین از ده خود در نیشابور به تهران آمد و با اینکه حتا دیپلم هم نداشت در تاتر لاله زار نقش جوانان عشق را اجرا میکرد با اینحال به لطف رفاه و آسان گیری حکومت مدرن پهلوی نقش نویسنده را گرفت و با وجود نداشتن مدرک دانشگاهی و حتا دیپلم دبیرستان به کتابهای وی اجازه چاپ دادند ولی این مارمولک سر از بساط توده یها در آورد و مخالف شاه شد شما از این جرثومه که در تمام کتابهاش از شکم و زیر شکم که باب سلیقه آخوند ها هم هست مینویسه چه انتظاری دارید که بیاد بگه آقا ما به این مردم فقط دروغ و سیاهی تحویل دادیم ؟ و این رژیم حاصل دروغ پردازی و سیاه نمایی ما از دوران گذشته هست ؟ که بیاد بگه آقا تختی خودکشی کرد و ما به دروغ نوشتیم و گفتیم تختی را کشتند ؟ که بیاد بگه آقا صمد بهرنگی شنا بلاد نبود و غرق شد و ما نوشتیم صمد را کشتند ؟ که بیاد بگه آقا خسرو روزبه محمد مسعود روزنامه نگار را کشت و ما گردن دربار انداختیم ؟؟ و و و،،،،،،، اگه اینها را بگند که معنی ان بیسوادی و خریت شان هست پس انتظار نداشته باشد که این " روش ان فکران " ما که در کشورهای دیگر شغل دربانی هم به آنها نمیدادند بیایند و سند خریت خود را مهر تایید بزنند.

    پاسخحذف
  8. مگه شاه مخالف آدم حسابی هم داشت ؟، ما رو نخندن، عکسهای بالا رو یک بار دیگه ببین چپ مسلمان که رهبرش مولا علی بود مثل گلسرخی راست مارکسیست مسلمان که رهبرش لنین بود مثل مجاهد خلاصه خر تو خری بود که بیا و ببین و شاه باید با این همه جانی و آدمکش یک تنه مبارزه میکرد ما ملت هم که خواب بودیم بیدار شدیم دیدیم آقا مثل اینکه تو خواب به ما تجاوز شده ، دوران شاه مجانی زندگی میکردیم ، مجانی مدرسه میرفتیم، مجانی دانشگاه میرفتیم ، کار برامون تضمین شده بود ،،،،،ناراحت شدیم گفتیم آقا دلار ٧ تومان نمیخواهیم دلار ٤ هزار تومانی دوست داریم ، گوشت کیلویی ٧ تومان نمیخواهیم بلکه ٣٦ هزار تومانی میخواهیم ، دزدهای میخواهیم که میلیاردی ان هم به دلار بدزدند ، شاه ١٠٠ سال از ما ملت خواب جلوتر بود ما ملت شیشه و کراک و افیون ،ملتی که در حین دعوا با زن و دختر خود برای لباس پوشیده پوشیدن چشمش به پاچه لخت زن همسایه هست ،ملت پر مدعا و گنده گو که مدام اگر از اینور بام نیفتد از ان ور بام میفتد مثل ان ابلهی که نوشت شاه مکه رفته بود انگار پدران خود این ابله در جد در جد در غرب زندگی میکردند ، ملت حریصی که به دزدان مال کشور ایراد ندارند که چرا دزدی میکنند بلکه میگند چرا ما جای آنها نیستیم ،،،،،،،،،شاه مدرن از سر ما هم زیادی بود چون ١٠٠ سال از ما گنده گویان جلوتر بود

    پاسخحذف
  9. یک دانشمند که احتمالا از تز ابلهانه مجاهدین مبنی بر اینکه شاه روشنفکران را در زندان نگاه داشت بود دفاع میکنه نوشته که بله روشنفکران در زندان بودند آخه دانشمند گرامی کسی که اسلحه در دست میگیره روشنفکر هست ؟ برای یاد آوری به این مغز بزرگ اسامی برخی از زندانیان زمان شاه آورده میشود تا امثال این دانشمندان گنده گو کمی آگاه شوند : عموی و شلوتکی از رهبران توده که از سفارت شوروی حقوق میگرفتند ، خامنه ای و رفسنجانی قاتلان امروز ، عسگر ولادی مسلمان قاتل اقتصادی امروزی ، خلخالی، لاجوردی جلادان خمینی ، رجوی قاتل هزاران ایرانی ،نبوی و بازرگان که البته بازرگان از داخل زندان تجارت هم میکرد .. حالا این دانشمند حتما میگه چرا شاه اینها را نکشت ؟ البته ان زمان اگه میکشت این دانشمند حالا میگفت : آقا شاه دیکتاتور خامنه ای این آخوند بیگناه را کشت ،،،،،،،،،،،،بابا دست شما نوکران آخوند و مزدوران مجاهد و چپی همکاران آخوند برای ما رو شده آگاه باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله البته که روشنفکر هم، درست مثل هر کس دیگر، در مقابل یک حکومت سرکوبگر و وحشی مثل حکومتهای شاه و شیخ اسلحه بدست میگیرد. مگر ژنرال واشنگتن و پدران بنیانگزار قانون اساسی آمریکا در مقابل انگلستان اسلحه بدست نگرفتند؟ در مقابل حکومتی که در سال ٤٠ مردم را حتی در خانه هایشان هدف گلوله قرار میدهد و کسانی را که از پست پنجره خانه هایشان به بیرون نگاه میکردند، با گلوله میکشد، راهی جز برخورد با گلوله باقی نمیگذارد. تنها راه برخورد با حکومت دست نشانده آریامهری که با کودتا تاسیس شده با کودتا و سرکوب ادامه حیات میدهد، راهی جز برخورد مسلحانه وجود ندارد. هیچ جای دنیا با نوکران بیگانه از قماش شاهان پهلوی و دستگاه سرکوبش با ناز و نوازش برخورد نمیکند. بالاخص که با کودتا و تبانی با بیگانگان بر ضد دولت منتخب و دموکراتیک هم بر سر کار آمده با ناز و نوازش برخورد نمیکند. نگاه کنید و سرنوشت خائنین حکومت دست نشانده ویشی در فرانسه را، که نوکری هیتلر را میکرد، ببینید. بفرمایید فرق پهلوی و پهلوی چیان با خائنین و خبر چین و نوکران دستگاه ویشی فرانسه چیست و چرا باید با پهلوی چیان برخورد متفاوتی نمود. همانطور که مردم غیور فرانسه و نهضت مقاومت فرانسه با اسلحه با نوکران هیتلر برخورد میکردند، مقاومت ایران هم بحق باید با زبان گلوله و اسلحه با حکومت کودتایی پهلوی سخن بگوید.

      حذف
  10. ﻣﻦ ﻛﻪ ﺯﻣﺎﻥ اﻏﺘﺸﺎﺵ 57 ﺧﻮﺏ ﻳﺎﺩﻣﻪ ﻛﻪ ﻣﺨﺎﻟﻔﻴﻦ ﺷﺎﻩ ﻳﺎ ﺩﺳﺖ ﻧﺸﺎﻧدﻩ ﺑﻴﮕﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭﻳﺎ ﻣﺸﺘﻲ اﺣﻤﻖ ﻃﻤﻌﻜﺎﺭﻭ اﻧﻬﺎﻳﻲ ﻫﻢ ﻛﻪ ﺟﻮاﻥ و ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻫﻴﺠﺎﻥ.ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ اﻳﻦ اﻗﺘﺸﺎﺵ ﻃﺮﺡ ﺑﻴﮕﺎﻧﮕﺎﻥ ﺑﻮﺩ و ﺑﺲ .ﺭاﺩﻳﻮ ﺑﻲ ﺑﻲ ﺳﻲ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺖ ﺧﻤﻴﻨﻲ ﺑﻮﺩ و ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﻓﺮاﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺮاﻱ ﻭﻳﺮاﻧﻲ اﻳﺮاﻥ.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما از کجا یادته که مخالفین شاه نوکر خارجیها بودند؟ مگر شما خودت در استخدام دستگاه های اطلاعاتی خارجی بودی که چنین چیزی را به یاد داری؟ اگر بودی که از کجا معلوم این حرف را در اینجا در اجرای ماموریتت نمیزنی؟ چرا باید حرف شما را اصلا قبول کرد؟

      حذف
  11. بابا تا امثال این آقا که نوشته شاه به مذهبیون بال و پر میداد هستند آخوندها رفتنی نیستند آخه ای کیو ای مغز فراری ای ،،،،، چی بهت بگم ؟ زمان شاه بودی ؟ کدام روشنفکر ؟ از کجا حرف میزنی ؟ تو هنوز هم کتاب نخوندی ؟ هنوز هم حرفای توده یهای نوکر شوروی رو قر قره میکنی که شاه رو بکوبی ،آخه عقل کل ان حرفها مال دوران جنگ سرد بود ، شاه کاخ جوانان هم داشت چرا میرفتی پی منبر آخوند ؟ در هر خیابان یک مسجد امثال پدر من و تو که یکهو مدرن شدیم میساختند و سینه میزدند در حالیکه در همان خیابان ٥ مشروب فروشی و ٢ کتابخانه هم بود ولی پدر من و تو عاشق نوحه خونی بودند ،اینهمه دیسکو و سینما بود چرا میرفتی مسجد ؟ قسم میخورم که هنوز هم نماز خودت و پدر و مادرت ترک نشده ، چه زمانی میخواهید بفهمید ؟ حالا که کتاب آزاد هست چند کتاب خوندی ؟ والا بیسوادی وگرنه این حرف را که سند محکومیت خودت هست نمیزدی ، من و تو مقصریم نه شاه شرم کنیم شرم البته اگر بدانیم شرم چی هست ، ما مقصر امروز ایران هستیم نه شاه که تمام سعی خود را کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "شاه کاخ جوانان هم داشت چرا میرفتی پی منبر آخوند ؟"

      فرق کاخ جوانان شاه با مسجد آخوندها چیست؟ هر دو ابتذال را ترویج میکردند، گیرم یکی ابتذال شاهنشاهی را تبلیغ میکرد و دیگری ابتذال شیخ را تبلیغ مینمودند. این جوابی که دادی درست مثل جواب ملا حسنی بود. ملا حسنی هم میگفت که هی میگویند در مملکت آزادی نیست. چطور آزادی نیست، شما آزادی اگر دلت میخواهد درخت سیب بکاری، دوست نداری، درخت پرتقال بکار. دوست نداری هندوانه بکار! مگر کسی جلویتان را میگیرد.
      آخر ابله! تمام حرف اینست که شاه حق ندارد جلوی اجتماعات و احزاب مردمی را بگیرد، آنوقت تو داری مردم را بین دو تجمع فرمایشی مخیر میکنی که اگر این تجمع فرمایشی را دوست نداری به تجمع فرمایشی دیگر میتوانی بروی !!!؟ با این عقل ملا حسنی وار هم روشنفکران را قبول نداری؟ لابد روشنفکران مورد قبولت از قماش رمضان یخی و شعبان بی مخ و دیگر چاقو کشان و لمپنهایی هستند که روز ٢٨ مرداد ١٣٣٢ خیابانها را با آنها پر کرده بودید!
      بیخود نیست که در تمام مدت سلطنت یک آدم حسابی در تشکیلاتتان نداشتید و افراد سطح بالای دستگاه های فکر سازتان بریده های سازمانهای چپ بودند که تن به خودفروشی و همکاری با رژیم شاه خائن داده بودند، از قماش، نیکخواه، جعفریان در سالهای قبل از انقلاب و امثال نادره افشار و الهه بقراط و شاهین فاطمی و اخیرا هم حشمت الله رییسی.

      حذف
  12. تقریبا همه اونایی که در زندانهای سیاسی شاه بودن وقتی آزاد شدن قدرت را بدست گرفتند و ما را به اینروز سیاه انداختن. همین ثابت می کنه که این بقول خودشون روشنفکر و آزادیخواه و دمکرات چیزی بجز مشتی بیسواد و ابله سیاسی و از دنیای سیاست بی خبر نبودند.اینطور نیست؟ کیفیت اپوزیسیون تعیین کننده خط مشی ایست که کشور و ملت را به اون سو می بره. کیفیت اپوزیسیون شاه بقدری بد بود که طبیعتا به اینجایی که امروز رسیدیم ختم می شد. بزرگترین جنایت و خیانت را این روشنفکرنماها انجام دادن، این بوده که وقتی فهمیدن که غلط کردن، نگفتن و هنوز نمی گن که غلط کردن و این عدم بلوغ سیاسی و عدم اعتراف و پاسخگویی به اشتباهاتشون بود که فاجعه شوم 57 را ببار آورد و تا به امروز رسیدیم. اگه ذره ای شرافت و عشق به وطن و ملت داشتن در راستای نجات ایران قدمهای بزرگ را از موقعیکه دریافتن که بی کیفیت بودند و خمینی شان خدعه کرده برمی داشتند. نه اینکه اصرار کنند که مرغشون همیشه یک پا داشته و یک پا باقی می مونه. اینا ترجیح دادن بجای اعتراف و جبران منافات شان که نشان از درایت سیاسی و وظیفه ملی می داشت و توافق و همکاری بر سر یک سری اصولی که نجات دهنده ایران از شر آخوندا بود و حافظ منافع ملی ایران یکبار برای همیشه، برای لاپوشانی غلطهایی که کرده بودند همون مردمفریبی را بکنن که شاخصه خمینی بود. یعنی همه کمبود و تقصیر و مسئولیتی که به گردنشون بود و هست را انکار کنند و همه تقصیرها را گردن شاه بیاندازند. اون موقع همه تقصیرها را گردن شاه انداختند و انقلاب شکوهمندشان را کردن و فکر کردند و گفتند با رفتن شاه است که ایران بهشت میشه. حالا هم هنوز با شاهی که نیست دعوا دارن و میگن که با رفتن اخوند است که ایران بهشت میشه و با غیرممکن کردن بازگشت پادشاهی به ایران. اما ایران موقعی بهشت میشه که این روشنفکرنماهای بی همه چیز به حاشیه رانده شوند چون جاشون همون حاشیه است، و کسانیکه بواقع لایق نام روشنفکر هستن جایشان را پر کنن. اول انقلاب، مردم به هر چی "روشنفکر" و آخوند بود فحش های رکیک می دادن و می گفتند این پدر .... ها ما را فریب دادن. ما فکر می کردیم که اینا از ما خیلی بیشتر می دونن چون یکیش دانشگاه دیده بود و دیگری مردان خدا که امکان نداره از ترس خدا به کسی نارو بزنن. اصلا آخوند و روشنفکر شده بودن فحش. اونایی که اون روزا را بیاد دارن باید این خاطراتشون را در فضای مجازی با مردم در میون بزارن و حافظه تاریخ شفاهی ایران باشن چون ملتی که حافظه تاریخیش را از دست بده دوباره و ده باره همون اشتباهاتشو تکرار می کنه. روشنفکرنماها و اخوندها هم روی همین حساب باز کرده اند تا نسلهای جوان امروز و نسلهای فردا را گول بزنند و تمام خیانتها و جنایتهایی که به ایران و ملت ایران کردن هرگز فاش نشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "تقریبا همه اونایی که در زندانهای سیاسی شاه بودن وقتی آزاد شدن قدرت را بدست گرفتند و ما را به اینروز سیاه انداختن. "

      تا آنجا که از تاریخ برمیاید، آقایانی که اصلا رنگ زندان را ندیده بودند و یا با ندامت از زندان آزاد شده بودند، قدرت را بدست گرفتند و آنها که حاضر به همراهی با حکومت کودتا نشدند و بر سر آرمان تاریخی ایرانیان یعنی آزادی، استقلال و حاکمیت ملی ایستادند یا توسط شاه خائن تیر باران شدند، یا زیر شکنجه کشته شدند و آنهایی هم که با انقلاب مردم از زندان آزاد شده بودند بدست متحدین عمامه به سرتان قتل عام شدند.
      مهندس بازرگان فرصت طلبانی را که پس از انقلاب و با تسلیم دودستی ارتش آریامهری به خمینی، بدستور آمریکا و توسط سران دستگاه پهلوی، از سوراخ هایشان بیرون آمدند و میراث خور انقلاب شدند و ادای انقلابیگری در میاوردند را "انقلابیون بعد از انقلاب" مینامید.
      پیشنهاد میکنم که تاریخ نویسی جعلی خود را در کنار جاعل بزرگ، دکتر کردانی میرفطروس تمرین کنید. شاید جعل و تحریف شما سرنوشتی بهتر از تاریخ جعلی ایشان موسوم به "آسیب شناسی یک شکست" پیدا کند.

      حذف
  13. هم میهنان گرامی به این کوته فکران نگید روشنفکر آخه فرق کسی که زمان شاه سیانور تو دهنش بود که بعد از کشتن یک پاسبان یا کارمند بانک که نمایندگان امپریالیست مینامیدشان انتحار کنه با طالبان بیسواد که به خود کمربند انتحاری میبنده چیست ؟ غیر از اینست که هردو بیسواد و ابله هستند ؟ کارنامه این بیسوادان را بخوانید چه نویسنده ، چه فیلمساز و چه چریک ببینید این بیسوادان چه جانورهای بودند ، اگر معرفت و ایران دوستی داشتند که شاه با آنها برخورد نمیکرد ، چطور است که جعفریان که حتا قصد ترور شاه را داشت و از اعضای کنفدراسیون بود بعد از اینکه گفت اشتباه کردم تا مدیریت رادیو و تلویزیون ان زمان پیش رفت ؟ دشمنان شاه مشتی ابله هستند که هنوز فکر میکنند این ملت فریب شهید نمایی این کودن ها را میخورد به شدت مقابل این کوته فکران ایستادگی کنید ننگ بر این ایران فروشان ، آخه کدام روشنفکر میرود در لیبی زمان قذافی یعنی دشمن ایران و لبنان در کنار جرج حبش و عراق در کنار صدام دوره آدم کشی ببیند و بعد به ایران بیاید و بانک بزند و آدم بکشد و وقتی هم زندانی شد بگوید آقا دموکراسی نیست ؟ در کدام کشور جهان سراغ دارید ؟ ای ننگ بر این بیگانه پرستان که هنوز مانند شغال زوزه سر میدهند .

    پاسخحذف
  14. این لینک را ببینید که این چپهای خائن و مجاهد خائن و آخوند دروغ گو و ب ب س با ما چه کردن ببینید و افسوس بخورد
    http://www.youtube.com/watch?v=I1FNm1TXvL8

    پاسخحذف
  15. shah jonoone ghodrat dasht va kam mandeh bood keh edeaye khodayee bekonad va essme khodash raa ham gozashteh bood khodaygan shahanshahe aryamehr.ejazeh nemidad syassat madarane dalir va shoja roshd konand va meydan beh moshti mozdoore nokar sefat midad.natijeh ankeh vaghti az mamlekat raft shirazeh hameh chiz az ham pashid.artesh bee pedar shod vozaraye bee ekhtiyar haaj o vaaj mandand va molayan yarane hamishegi oo ghodrat raa dar dasst gereftand.mamoolan adamhaye bozdel va tarssoo dictator va zalem mishavand va shah nemooneh bareze chenin shakhsiyati bood va har zaman ham beh tangna mioftad az mamlekat farar mikard.mardane dalir va shoja hamishe afrade baa liaght va ghodratmand raa bar sare karha mineshanand taa dar rooze mabada hameh chiz bar shaneh yek nafar nabashad va vaghti aan yek nafar raft shirazeh mamlekat az ham pashideh shavad.akhoundha raa uo parvaresh dad,uo bood keh madarese dokhtaraneh va pessaraneh ra az ham joda kard,ou bood keh tedade massajed ra az 3000 dar zamane reza shah beh 40000 ressanid,uo bood keh az boodjehe serrie savak beh anha pool midad,uo bood ke ghoran va shareiat ra dar madaress ejbari kard keh vaghean masskhareh bood dar yek mamlekate massalan secular,uo bood keh akhound mortaje ghomi ra az najaf beh iran davat kard,uo boud har rooz beh ziarate in ya aan emame dozde adamkosh miraft,uo bood keh har shab khabe hazrate abbas va dassthaye gheybi midid,va vava.natijehe tamame in aamale shah haman amadane khomeini beh ghodrat bood vaella dar zamane uo roshanfekri baghi namandeh bood hameh ra khafeh kardeh bood .azadi dar khoone hame enssanhasst rabti ham beh roshanfekri nadarad enssan dar zate khod democrasy khah asst va zamani keh 35 milion faryad mizadand azadi va democrasy hanooz chand cherik va mojahedi keh shoma fekr mikonid enghelab kardand dar zendanha boodand.khasste aan 35 milion azadi democrasy va dafeh dictatori bood.amma syassat madare jandari baghi namandeh bood taa mamlekat raa nejat bedahad hameh raa shah nabood kardeh bood va dar nehayat ghodrat beh yare ghare shah yanee akhoundha ressid.18 mah ghabl az 22 bahman 57 shahpour bakhtiyar va sanjabi va foroohar namehee beh shah neveshtand va dar barehe ozae nabessamane mamlekat beh uo hoshdar dadand va dar khasst kardandbaa estefadeh az chand chehrehe syassi khoshnam keh baghi mandeh bood oza ra esslah konand .shah dar passokhe gofteh bood inha keh in darkhasst raa kardehand yek mosht ahmagh hasstand.amma dar nehayat maloom shod che kassi ahmagh bood

    پاسخحذف
  16. به نظر دهنده ای که نظر بلندش را با حروف انگلیسی نوشته، اولا اینم تقصیره شاهه که هنوز نمی تونی با استفاده درست از کامپیوترت با حروف فارسی بنویسی و سر خواننده را در نیاری؟ دوم، یک نمره 20 به شما که حرفای بهرام مشیری را خوب حفظ کرده و پس اش دادی. سوم، 34 ساله که شاهی نیست که جلوی مخالفانش را بگیره تا مبادا سیاستمداران استخوانداری بشوند و ایران را نجات دهند و دمکراسی و آزادی را که بقول شما در ذات همه است را در ایران مستقر کنند. چهارم، وقتی شاه سالها پیش از انقلاب از جبهه ملی خواست که دولت تشکیل دهند چرا جبهه ملی رد کرد؟ چرا مخالفانش هر کسی را که می خواست در سازندگی ایران با شاه همکاری کنه باهاش قهر می کردن و از کلوب ناروشنفکری شون بیرونش می کردن؟ یک نمونه اش پرویز نیکخواه بود. پنجم، نه ایران کره شمالی بود و نه شاه همه را در ایران زندونی کرده بود که نتوانند در برون مرز سیاستمدارهای استخواندار بشوند و نگذارند خمینی سوار ایران شود. قطب زاده، بنی صدر، ابراهیم یزدی، بازرگان، و... همه در خارج زندگی و تحصیل کرده بودند و می تونستن هر کتابی هم بخونن و کشورهای لیبرال دمکراتی که در آنها زندگی می کردن یاد بگیرند که آزادی و دمکراسی یعنی چی و چطور این کشورها به آزادی و دمکراسی و حقوق بشر رسیدن تا درک درستی از این مقوله ها داشته باشن و با یک برنامه ریزی درست و حسابی ایران را مثل فرانسه و امریکا و و و بکنند. نامبردگان در بالا چه کردند؟ رفتند به خمینی خبر دادند که در ایران شلوغ شده و موقعه انقلابه. پاشو بیا فرانسه و ما یادت می دیم که حرفای متحجرت نزنی تا مردم بترسن و هواداری ات را نکنن. ما بهت یاد می دیدیم که مثل گاندی تو را ببینند. قطب زاده و ابراهیم یزدی و بنی صدر در برون مرز بودند و شاه هیچکاری با آنها نمی توانست بکند و مثل بقیه برون مرزیها مثلا کنفدراسیون جهانی دانشجویان شان، می توانستند سیاستمدارهای استخوانداری که شما بدروغ میگی شاه نابودشان کرد بشوند. ولی این حضرات با همه فرصتهایی که در جهان آزاد غرب لیبرال دمکرات داشتند رفتند زیر عبای خمینی. ششم، هفتم، و بقیه جوابت را همین 34 سال سیاه گرفتی ولی در بهترین وجه غرورت اجازه نمی ده که اعتراف کنی، خب نکن.

    اگه شاه جلوی نبوغ سیاسی مردم را گرفته بود، و راست میگی، بگو ببینم که توی این 34 سال سیاه که شاه نبوده و 5 میلیون ایرانی هم در برون مرز هستند و به همه امکانات هم دسترسی دارند، چندتا نابغه سیاسی و حداقل چند سیاستمدار استخواندار از توی ما در اومده که بتونیم ادعا کنیم که: دیدی، نگفتم که اگه شاه نباشه چه لشکری از نابغه های سیاسی و سیاستمدارهای استخواندار می تونیم داشته باشیم!

    شاه اشتباه زیاد کرد چون هر کسی کار زیاد بکنه حتما اشتباه هم زیاد می کنه. اون خدا بیامرز را شما عقده ای های کربلای 28 مردادی و کمونیت و اسلامزده تنها گذاشتید تا انتقام بگیرید و تا داس و چکش تان توی سر مردم بزنید مثل پیشوا استالین تون. احمق اینا بودن که منافع ملی ایران را بخاطر کینه ای که از شاه داشتن و بخاطر انقلاب کمونیستی که می خواستن زیر پا گذاشتن. اینا هیچ بویی از دمکراسی و آزادی نبرده بودند و مفهوم اصلاحات و گذار درست به آزادی و دمکراسی و حقوق بشر را نه می فهمیدند و نه می خواستند. اگر هم ملیون هم ادعای میهنپرستی داشتند، معلوم شد که دوستی شون عینهو دوستی خاله خرسه بود. اقلا شاه میهنپرست بود و منافع ملی و سیاست بین الملل را می فهمید. نه با امریکا و نه با اسرائیل و نه با شوروی و نه با هیچ کشوری سر جنگ نداشت. شماها اسرائیل و امریکا و غرب ستیز بودید و رفقاتون یاسر عرفات و قذافی و حافظ اسد و هر چی آشغال کله در دنیا بود.

    خاطرات مصدق را هم بخونید که چند بار ایران را ترک کرد. در بحبوحه انقلاب مشروطه و بعدها درست چندی پیش از انکه نخست وزیر شود وقتیکه تصمیم گرفت ایران آمادگی دمکراسی ندارد. تصمیم گرفته بود برود اروپا و بماند. مصدق بود که آیت الله کاشانی را از عراق به ایران آورد و رفت فرودگاه به استقبالش و برایش دستور داد در پامنار دهها تاق نصرت برپا کنند. همین کاشانی شد رئیس مجلس شورای ملی مصدق....

    من نه ذوب شده مصدق و نه ذوب شده شاه هستم. هر دو اشتباهاتی کردند و هیچکدامشان فرشته نبودند. هر دو ولی وطنپرست بودند. دریغا که عده ای پشت قاب عکس مصدق چه چرندیاتی نگفته و نمی گویند که باعث نفرت خیلی ها از مصدق شده. ما باید عاقل باشیم و هر دو این شخصیت ها را از آن خودمان کنیم و مصدق را از چنگ کسانی دراوریم که ما را به دو جبهه شاه و مصدق پراکنده اند تا برویهم شمشیر بکشیم و این وسط هم اپوزیسیون ضعیف بماند و رژیم و حامیان چپ و راست اش و بیگانگانی مثل آیت الله بی بی سی و صدای امریکا همچنان از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما جناب اگر جواب درست حسابی داری همینجا جواب بده لازم نیست من را به سایت دیگری ارجاع دهی. پاسخ مرا هم هر جا دوست داری بگذار. شماها از ابتدای شکل گیری سلسله منحوس پهلوی تابحال پاسخی نداشته اید که به جنایات و خیانتهایتان بدهید. منهم خیلی امیدوار نیستم که چنین پاسخی را در مدت سی سال اخیر کشف کرده باشید! بالاخص که شاهد فرار شاهانه "اعلیحضرت رضا شاه دومتان" هم بوده ام که چطور از پاسخگویی به ننگ و گند خاندان پهلوی مثل کودتای ٢٨ مرداد فرار میکنند.
      ضمنا اگر در تمام این ٣٤ سال اخیر احیانا کور و کر نبوده باشید، حتما باید بدانید که در این مدت به برکت تسلیم ارتش آریامهری توسط سران خائن رژیم آریامهری به خمینی و تحویل و بازسازی ساواک به رژیمش، خفقان وحشتناکی برقرار بوده است که امکان ساخت یک آلترناتیو مورد قبول و پشتیبانی وسیع توده ای را گرفته است. در خارج کشور هم، بدون مشارکت مردم امکان ساخت آلترناتیوی مورد حمایت ایرانیان داخل وجود ندارد. دکتر مصدق هم در داخل ایران و با تاثیر و تأثر از مردم و جامعه ساخته شد. تاکنون در هیچ جای دنیا دیده یا شنیده نشده است که آلترناتیوی در حد دکتر مصدق، در خارج از کشور ساخته شده باشد. اما اگر مخالفین خائنین پهلوی چی دکتر مصدق نساختند، اقلا بر علیه انهم کودتا نکردند، چه رسد به آنکه ان کودتا را توجیه هم بکنند.

      حذف
    2. "به نظر دهنده ای که نظر بلندش را با حروف انگلیسی نوشته، اولا اینم تقصیره شاهه که هنوز نمی تونی با استفاده درست از کامپیوترت با حروف فارسی بنویسی و سر خواننده را در نیاری؟"

      جناب شما جواب ٢٨ مرداد و خیانتها و دیگر را بدهید، لازم نیست بابت تایپ این دوستمان در بالا تقصیری به گردن بگیرید! شما لطف کنید به آقای رضا پهلوی بگویید که از پاسخ به سوالات مربوط به ٢٨ مرداد فرار شاهانه نفرمایند، پاسخگویی به اشکالات دیگران پیشکش.

      "دوم، یک نمره 20 به شما که حرفای بهرام مشیری را خوب حفظ کرده و پس اش دادی."

      خوب جوابش چیست؟ چرا از مناظره با بهرام مشیری فرار میکنید؟ چرا نوه رضا قلدر از مناظره با آقای مشیری طفره میرود؟ چرا شما جواب شازده را حفظ نمیکنی که در جواب گفته های بقول شما "از بر شده از مشیری" بدهید.

      "سوم، 34 ساله که شاهی نیست که جلوی مخالفانش را بگیره تا مبادا سیاستمداران استخوانداری بشوند و ایران را نجات دهند و دمکراسی و آزادی را که بقول شما در ذات همه است را در ایران مستقر کنند."

      این دیگر احمقانه ترین ایرادی است که میتوان گرفت. البته که ٣٤سال است که شاه نیست، اما "به برکت"!!تسلیم ارتش آریامهری به خمینی بدستور آمریکاییها، برای سرکوب جنبش مردم، اکنون شیخ جای شاه را گرفته و ماموریت استعماری محوله و معوقه ای را که شاه از پس انجام ان برنیامد، شیخ دارد انجام میدهد.

      "چهارم، وقتی شاه سالها پیش از انقلاب از جبهه ملی خواست که دولت تشکیل دهند چرا جبهه ملی رد کرد؟ چرا مخالفانش هر کسی را که می خواست در سازندگی ایران با شاه همکاری کنه باهاش قهر می کردن و از کلوب ناروشنفکری شون بیرونش می کردن؟ یک نمونه اش پرویز نیکخواه ..."

      البته که یک سازمان مردمی با نوکران استعمار و دست نشاندگان کودتا همکاری نمیکند. چرا یک سازمان ملی و خوشنام باید آبروی خود را وسیله مشروعیت دادن به نوکران استعمار نماید. این چه توقعی است که دارید؟ رژیم شاه محصول و اراده استعمار برای غارت بود و هیچ نیروی محترم و خوشنامی حاضر به این کار نمیشد. خودفروشان و بریده هایی از قماش نیکخواه که خود را به دستگاه استعماری آریامهر میفروختند از جمع مبارزان و آزادیخواهان طرد میشدند. وگر نه مگر هیچ سازمانی میتواند ادعای پایبندی به آزادی و استقلال و حاکمیت ملی نماید و در عین حال دست در دست رژیم سرکوبگر پهلوی بگذارد که آلت فعل و دست نشانده بیگانگان بود.

      "پنجم، نه ایران کره شمالی بود و نه شاه همه را در ایران زندونی کرده بود که نتوانند در برون مرز سیاستمدارهای استخواندار بشوند و نگذارند خمینی سوار ایران شود. قطب زاده، بنی صدر، ابراهیم یزدی، بازرگان، و... همه در خارج زندگی و تحصیل کرده بودند و می تونستن هر کتابی هم بخونن و کشورهای لیبرال دمکراتی که در آنها زندگی می کردن یاد بگیرند که آزادی و دمکراسی یعنی چی و چطور این کشورها به آزادی و دمکراسی و حقوق بشر رسیدن تا درک درستی از این مقوله ها داشته باشن و با یک برنامه ریزی درست و حسابی ایران را مثل فرانسه و امریکا و و و بکنند. نامبردگان در بالا چه کردند؟"

      حذف
    3. اگر اقامت در خارج از کشور میتوانست کسی را دموکرات کند که بخواهد با مطالعه به دموکراسی برسد، قاعدتا گرگ زاده رضا قلدر پس از سالها تحصیل در سوئیس باید به دموکراسی میرسید و نه در ایران با کمک ارتجاع آخوندی و استعمار کودتا میکرد، نه ٣٧ سال با دیکتاتوری و سرکوب و ساواک حکومت کند و نه بدتر از همه ارتش را دودستی به دستور ژنرال هویزر آمریکایی به خمینی و دیگر مرتجعین تحویل میداد.
      اگر قرار بود که زندگی در محیطهای دموکراتیک، کسی را دموکرات نماید باید سلطنت چیان را دموکرات میکرد که این عذرهای بدتر از گناه را نیاورند. بدتر از همه حداقل اینرا بفهمند که مملکت متعلق به مردم است و از ترکیب مسخره "شورشیان ٥٧" و اطلاق ان به مردم ایران دست بردارند و این را بفهمند که مملکت مال مردم است و مردمی که دست به قیام برای تغییر میزنند، شورشی نیستند، مبارزند و تغییر حق آنهاست.
      از ان گذشته، آلترناتیو هر کشوری باید در محیط طبیعی خود و در کنار مردم ان کشور و با همکاری و مشارکت آنها تشکیل شود. آلترناتیوی که بدون مشارکت مردم هر کشور، مثلا در خارج از کشور، تشکیل شود، نمیتواند راه حلی دائمی برای کشور باشد.

      "من نه ذوب شده مصدق و نه ذوب شده شاه هستم. "

      شما اتفاقا بر خلاف تصوراتتان ذوب شده در ولایت آریامهر هستید و احمقانه ترین پاسخ های ممکن را به سخنان آقای مشیری داده اید و نشان داده اید که اصلا صورت مساله را هم نفهمیده اید.

      "......هر دو اشتباهاتی کردند و هیچکدامشان فرشته نبودند.... ولی وطنپرست بودند"

      اگر منظورتان از "اشتباه" شاه، کودتای ٢٨ مرداد است، با نهایت پوزش کودتای ٢٨ مرداد، تجزیه بحرین از خاک ایران، سرکوب و کشتار مردم ، دزدی و غارت اموال مردم...."اشتباه" نیستند، اینها مصداق "خیانت" هستند و بر خلاف تصور شما کمترین نشانی از وطنپرستی ندارند.


      "دریغا که عده ای پشت قاب عکس مصدق چه چرندیاتی نگفته و نمی گویند که باعث نفرت خیلی ها از مصدق شده."

      چه کسانی از مصدق متنفر شده اند؟ دزدان پهلوی طلب و خائنین به کشور؟ اینها مگر از اول دوستان دکتر مصدق بودند؟

      "ا باید عاقل باشیم و هر دو این شخصیت ها را از آن خودمان کنیم و مصدق را از چنگ کسانی دراوریم که ما را به دو جبهه شاه و مصدق پراکنده اند......."

      خواب ان را ببینید که بتوانید دکتر مصدق را برای خائنین به کشور مصادره به مطلب کنید و مردی را که وجودش و آرمانش نفی خیانت و دزدی و وطنفروشی خاندان کثیف و دست نشانده پهلوی است، در خدمت نوکران پهلوی طلب استعمار نمایید.
      اختلاف بین آزادیخواهی و وطن دوستی مصدق و خیانت و وطنفروشی پهلویها چیزی نیست که کسی درست کرده باشد. این اختلاف از روز اول وجود داشته، اختلافی است که نوکران پهلوی چی استعمار برای حل ان به کودتا و نوکری بیگانگان متوسل شدند.. با هیچ مقدار از جعل تاریخ نمیشود پهلوی چیان خائن را با مصدق در یک جبهه قرار داد.

      حذف
    4. "......م و این وسط هم اپوزیسیون ضعیف بماند و رژیم و حامیان چپ و راست اش و بیگانگانی مثل آیت الله بی بی سی و صدای امریکا همچنان از این آب گل آلود ماهی بگیرند. "
      شما نگران اپوزیسیون نباشید. اپوزیسیون متعفنی مثل تفاله های آریامهری بدرد ملت ایران نمیخورد. هدف ١٥٠ساله ملت ایران این نیست که هر سی سال و اندی یکبار، جای ارتجاع شاه و شیخ را با هم جابجا نماید. هدف استقرار دموکراسی و آزادی است، یک بار برای همیشه در ایرانی رها از شر شیخ و شاه.


      البته بقیه حرفهایی که زدی اینقدر مسخره و احمقانه است و بعضا تکرار حرفهایی است که در بالا به ان پاسخ داده ام، که پاسخ به آنها را تکرار مکررات میدانم و از ذکر آنها خودداری میکنم.

      حذف
  17. به این میگویند نعل وارونه زدن به سبک کودتاچیان آریامهری. دست پیش را گرفته اید که پس نیفتید. شاه بابت اشتباهات و خیانتهای کسی جز خودش مقصر نیست. آیا کودتای خائنانه ٢٨ مرداد بر علیه نخست وزیر منتخب ملت اشتباه مخالفان شاه است؟ آیا سرکوب آزادیهای اساسی مردم در حکومت پهلوی و زیر پا گذاشتن قانون اساسی مشروطه که خونبهای شهدای انقلاب مشروطه است، اشتباه مخالفین شاه است؟ آیا تجزیه خائنانه بحرین از خاک ایران بدستور انگلستان، اشتباه مخالفین شاه است؟ و دست آخر آنکه آیا تسلیم ارتش آریامهری به خمینی بدستور ژنرال هویزر آمریکایی برای سرکوب جنبش مترقی مردم ایران، اشتباه مخالفین شاه است؟
    شما پهلوی چیان گویا این شعر را بخوبی آویزه گوش و راهنمای عملتان کرده اید که:
    رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز/ تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی /

    پاسخحذف
  18. برای اینکه نشونت بدم کی نعل وارونه میزنه، پاسخت را در سایت پارس دیلی نیوز می زارم البته اگه همین نظرت را اونجا هم بزاری!

    تا بیایی در سایت مذکور، بفرما ببینم که درین 34 سال شما پهلوی ستیزها تونستید حتی یک مصدق دیگه از خودتون بیرون بدین که توی مردم اعتباری داشته باشه!؟ کی؟؟؟ کی توی این 34 سال در برون مرز جلوتون گرفته که حتی یک نماد یا سخنگوی قابل توجه جمهوریخواه ندارین که گذشته را در جای خودش برای پژوهشگران تاریخ گذاشته باشه و به سیاست بپردازه و راه آینده را نشون داده باشه؟ ناسلامتی 5 میلیون ایرانی برون مرز داریم که آزادند بیان جلو و تصویری از آینده و راه رسیدن را به آن نشان بدهند. تا ابد پشت قاب مصدق قایم نشو اگه راست میگی یکی دو تا مصدق دیگه رو کن که بدرد امروز و فردای ما بخوره.

    همین نظرت را یادت نره بزاره توی اون سایت البته اگه تاب و توانش را داشته باشی!

    پاسخحذف
  19. dar passokhe nashenassi keh moshkele englissi khandan darad.motaassefaneh dasstressi beh fonte farssi nadaram mibakhshid amma fekr kardam agaar kassi haft ya hasht kelass darss khandeh bashad ghaedatan bayad baa alfbaye englissi ashena bashad.dar sani syassatmadaraneh vagheei dar koorane kare syasi va mamlekatdari abdideh mishavan nah antor keh shoma fekrmikonid dar kharej az keshva ya dar kelasshaye akaber va daneshgah ha.afradi manande ghavam saltaneh ha soheliha vamoddaresha va mossadegh ha.chera pass dar dorane mohammad reza digar az in afrad khabari nabood? baraye inkeh shah khodkameh bood va balatar az noke damaghash ra nemidid.shoma yek vazir ya vakil ba delo jorat dar zamane shah moarefi kon az toe mamnoon khaham shod.tanha kassi keh dar dasstgah kheili haarto poot mikard ardeshir zahedi bood keh hamin emrooz ham migooyad man nokare khanehzade aalahazrat boodam.ghotb zadeh va yazdi bani sadr inha hameh domo donbalcheh haye regime akhoundi boodeh va hasstand.syassat madarane mardomi faght va faght dar koorane karhaye mamlekati va dar gozagah haye tarikhi rosh mikonand va bass.amma motaassefaneh dictatorha tore digari miandishand va khod va melat raa beh naboodi mikeshanand.

    پاسخحذف
  20. آندری ساخاروف ؟؟؟ بابا ان آدم حسابی بود آخه مردک کم عقل و بیسواد تو رو چه به ان مرد بزرگ ؟ با این دید آخوندی که تفریح جوانان را جرم و ابتذال میدانی اسم کثیف خودت رو بزار" ال ملا ول پاسدار" نکبت آخوند زاده تفریح جوانان ابتذال است ؟ آخه عقب مانده وقتی این دید آخوندی رو داری چرا وارد این مقوله میشی ؟ الاغ گرامی که نوکر آخوند هستی ان همه کتابخانه جلوی دانشگاه بود ولی تو ابله میرفتی کتاب "حل المسایل خمینی" را میخواندی چرا که ذاتا آخوند هستی آخه مردک اسم خودتو بذار علیف یا آخوندوف یا پاسداروف که به تفریح جوانان نگی ابتذال مردک بیشعور ، مگه یک جامعه مثل شما آخوند صفت ها همیشه باید در حال سینه زنی باشه ؟ افراد کاخ جوانان همه دانشجویان مملکت بودند که بعد ها افتخار این مرز و بوم شدند تو دلقک چکار کردی ؟سوادت چقدر هست ؟ چه گهی خوردی جز ان انقلاب نکبتی مردم کش ایران ویران کن ؟ ای مایه ننگ ؟ تمام چپیها برای اینکه کار نکنند یا میرفتن زندان یا از شاه باج میخواستند حالا هم که آمدید در دامن کشورهای غربی سوسیال میگیرد و تز میدهید ، البته همان غربی که بهش فحش میدادید ، چرا نمیرید چین ، یا کوبا ، یا کره شمالی ؟ آخوند ها چپی مردم فریب شما دلقک ها را نخواهند خورد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردک چهاروادار ابله
      از کی تابحال چهار تا اوباش دم و دنبالچه رضا قلدر و گرگ زاده اش "آدم شناس" شدند، چه رسد به "ادم حسابی شناس"؟ شماها اسم خودتون را اگر اینشتین هم بگذارید، همان نوچه های شعبان بی مخ و رمضون یخی و ناصر جیگرکی هستید. تو خیال میکنی من وقت زیادی دارم که با چهار تا چاودار دنبالچه رضا قلدر مثل تو سر و کله بزنم و بهشان ثابت کنم که چی هستم و چی نیستم؟ تو اول به من ثابت کن که اصلا حرف میفهمی و ارزش وقت من را داری.
      عجیبه که وقتی با نوچه های آخوندها مشغول کودتا علیه مصدق بودید یادتون نبود که آخوندها با تفریح جوانان مخالفند و آنرا مبتذل میدانند که حالا تو رو جلو انداختند تا راجع به تفریح جوانان داد سخن بدی. گویا در این قحط الرجالی که پهلوی چیها بهش برخوردند، از ابلهی مثل تو "دانشمند تر"!!! پیدا نکردند!
      بیخود نیست که دنبال هر چپ بریده ای میفتند تا بلکه به این جماعت رویی نشان دهد و به قیمت بی آبرویی خودش، راضی شود که دو کلمه هم به نفع رضا قلدر و زاد و رودش حرف بزند. اونوقت خنده دار است که کسانی که تمامی متفکرین و ایدولوگهایشان از همان چپها و یا خط امامی های بریده است، راجع به روشنفکران غلطهای زیادی هم میکنند، مشابه همان اظهار لحیه ای که همکاران بی سواد و ابلهت در این صفحه راجع به روشنفکران کردند. حکایت از دست پس زدن و با پا پیش کشیدن است که در مورد دنبالچه های رضا قلدر و همپالکی های شعبان بی مخ شکل خنده داری بخود گرفته است.

      مردک ابله گوسفند، اگر بیسوادی و مغزت را مزخرفات را چهار تا ورشکسته سلطنت چی با یکمشت پهن پر کردند اقلا از دو تا آدم حسابی سوال کن بعد این صفحه را با فهم و شعور رضا قلدر به گند بکش. گوسفند، توضیح المسائل خمینی و کلا هر کدام از کتب و اعلامیه های خمینی در زمان گرگ زاده رضا قلدر قدغن بود. من چطور میتوانستم کتابی را بخوانم که قدغن بود. اون گوسفندهایی هم که جذب کاخ جوانان میشدند دانشجوهای مملکت نبودند، بلکه چهار تا اشغال کله مثل خودت بودند که اگر به فرض هم یک روزی آدم حسابی بودند، که من شک دارم، با تلقینات آریامهری شدند یک گوسفندی مثل خودت. ساندیس خور آریامهر. دانشجوهای مملکت ان موقع به خاطر خواندن کتب نویسندگان بزرگ اروپایی که ساواک آثارشان را قدغن کرده بود، مثل ماکسیم گورکی، در زندان بودند.
      در زمان رضا قلدر سانسورچیان انقدر مثل خودت "باهوش"!!! و "فهمیده"!!!!بودند که هر کتابی که در تیترش کلمه "سیاسی" بود، جز کتب ممنوعه میرفت، مثل "اقتصاد سیاسی" یا "جغرافیای سیاسی". میخواستند تمام ملت ایران را تبدیل به ابلهی مثل خودت بکنند. معلومه که چرا برای همپالکی ها و هم منقلی های دوره کاخ جوانانت داری سینه به تنور میچسبانی.
      من نمیدونم که چهار تا پهلوی چی ابله مثل تو که بلدید برای بقیه تز بدید و به ماها بگید که کجا زندگی کنیم، چرا خودتون رفتید آمریکای جمهوری زندگی میکنید؟ چرا نمیروید در عربستان سودی و اردن ولگردی نمیکنید؟ عربستان سعودی و اردن بیشتر به نظام رضا قلدر شباهت دارد. چرا سرتان را میزنند و ته تان را میزنند سرتان را در دامن آمریکا یا فرانسه جمهوری میگذارید؟ چرا نظام رضا قلدر را فقط برای بقیه مردم میخواهید؟ گورتان را گم کنید و پولهای دزدی از مردم را در همان عربستان خرج کنید.

      حذف
  21. ابلهان خمینی نشان مانند این نظر دهنده آندری ساخاروف که مانند احمدی نژاد سعی میکنند حقایق را واژگونه کنند به خیال واهی خود که ان هم البته اسلام گونه و ایدولوگی زده که باز هم البته فرقی با اسلامزدگی ندارد حرف آخر و منطقی را میزنند هنوز به این شعور اخلاقی نرسیدند که یک جامعه را در زمان و مکان خود میسنجند ، این ابلهان که دیگران را به ملا حسنی تشبیه میکنند خود مانند لاجوردی و خلخالی به ترور و کشتن افکار دیگران نشسته اند . اکثر این افراد که شیاد چند سالی هست به غرب آمده اند با مغز کوچک و اندک خود ایران ان زمان را با غرب امروز مقایسه میکنند و غافل از این هستند که حتا خودشان را هم نتوانستند بعد از چند سال با این مدرنیت وفق دهند چه برسد به ایران ان زمان ، این گروه که با کمال تاسف باید آنان را با کمال پوزش دارای فرهنگ دهاتی دانست و این از فحوای نوشت های آنها معلوم است هنوز به فرهنگ شادی که در غرب خیلی هم مرسوم است نام ابتذال میگذارند . دوستان عزیز دموکراسی غرب حاصل ٤٠٠ سال کار فرهنگی و هنری در همه زمینه ها هست حاصل فکر آدم های مثل لئوناردو داوینچی ، گالیله، نیوتون، میکل آنژ ، دکارت ، کانت ، ولتر ،سالوادور دارلی ، نیچه ، هگل ،،،،،،است .آخه شما که اینقدر ادعا دارد چه کسی را در این زمینه رو کردید ؟ در این دمکراسی غربی کتابخوان جای خود را دارد ، محقق در جایگاه خود مشغول کار است ، کافه رو به کافه خود میرود ، روسپی جایگاه خود را دارد ، خلاصه هر کس بنا به سلیقه خود زندگی خاص خود را دارد ولی ما جدید غربی شده ها فکر میکنیم همه باید با مشت گره کرده و قیافه عبوس و خشم احمقانه انقلابی و مسلسلی در دست تقدس مسخره خود را حفظ کنیم .
    آقای آندری ساخاروف قلابی ان آندری حقیقی زندانهای گولاک را کشیده بود و به تن حس کرده بود در دامن امن غرب ننشین و شعارهای ابلهانه انقلابی نده .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیچاره آندره ساخاروف اگر میفهمید که چهار تا دنبالچه رضا قلدر و شعبون بی مخ ازش تعریف میکنند حتما دق میکرد. دیگر حالا همین مانده که چهار تا ساواکی خودشان را همردیف آندره ساخاروف بدانند! آخر ابله، چه فرقی بین ساواک آریامهری و زندان اوین ان، با گولاک های استالینی وجود دارد؟ آیا آندره ساخاروف به گولاک رفت تا زندان و شکنجه های ساواک توجیه شود؟؟؟!!!
      حالا همین هم کم مانده بود که چاقوکشان نوچه ناصر جیگرکی و شعبان بی مخ بخواهند برای ما "مردم گمراه" ایران، راجع به آندره ساخاروف و گولاک داد سخن بدهند و لابد بخودشان و شکنجه گران پرویز ثابتی یعنی جانورانی از قماش آرش و تهرانی مدال آزادیخواهی هم بدهند.
      آخر فرق شماها با آخوندها برای مردم چیست؟ شماها استبداد تاج میخواهید و هم پالکی های عمامه به سرتان دنبال ولی فقیه یا شاه معمم میگردند. چه فرقی برای مردم دارد؟ من به عنوان یک ایرانی میخواهم سر به تن هیچکدامشان نباشد. اصلا میخواهم سر به تن هیچیک از عمله اکره های استبداد نباشد.
      ضمنا به شما پیشنهاد میکنم که "نصایح" پیامبر گونه ات را برای کسی نگه داری که برای شماها دو تا پر تره هم خرد میکند. تا آنجا که به من به عنوان بخشی از مردم بر میگردد، شماها با تیپای انقلاب ٥٧ از کشور مثل زباله به بیرون پرتاب شدید. طرف را توی ده راه نمیدادند، دنبال خانه کدخدا را میگرفت. من اگر از کسی راجع به محل زندگیم نظر بخواهم، حتما از آدم حسابی و با شعور نظر میخواهم، نه از چهار تا چاروادار دنبالچه رضا قلدر. پیشنهاد میکنم نصیحتت را جایی خرج کنی که حداقل تودهنی نخوری!
      ضمنا افشاگری از جنایات و خیانتهای رضا قلدر و گرگ زاده اش، حداقل در این دوره زمانه انقلابی گری نیست. اما ترویج رضا قلدر و گرگ زاده اش توسط پهلوی چیان، انهم در این دوره و زمانه، تنها نشاندهنده ارتجاع و عقب ماندگی ذهنی پهلوی چیان است.

      حذف
  22. آقا ایرانی رو گنده گوزی کشته صادق هدایت بیخود نیست که میگه ما ملت {بر ما مگوزید } هستیم ، در چت روم ها یارو راه نمیتونه بره اسم خودشو میذاره چه گوارا ،رفیق خلق ، اپیکور ، بعضی ها ٨٠ سالشون هست اسمشونو میزارن دون ژون ،یا شهر آشوب ، در مورد همه چیز نظر میدیم از فیزیک اتمی گرفته تا جراحی استخوان البته بعد میرسیم که کدام آقا رفیق کدام خانم هست یا برعکس ،در میهمانی به زن خود محل نمیگذاریم و همیشه اخم و تخم میکنیم ولی برای زنهای غریبه شیرین و بذله گو و میداندار ادب و ذوق جلوه میکنیم و اما در سیاست و اما و اما ،،، که خدا هستیم این دیگه فقط نزد ما ایرانیان است و بس فیلسوفانه اسم گنده ای روی خود میگذاریم مثلا ساخاروف یا گل سرخی یا ،،،،،،،،،،،،بیچاره شاه را مجسم میکنم باید دور تا دور ایران را از بیرون با ان همه دشمن نگهداری میکرد در داخل هم یک ملت بیسواد و تراخمی و مسلول و فقیر عقب مانده یادگار قاجار را هم به روز میرسند و تازه جواب گنده گوزی های این ساخارف های وطنی { بر ما مگوزید } را هم میداد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رضا شاه خیلی غلط زیادی کرد که بر علیه مشروطه کودتا کرد و گرگ زاده اش هم غلط زیادی کرد که با کودتا به قدرت رسید تا بخواهد برای ما مملکت حفظ کند. انهم با به باد دادن هیرمند و بحرین! مشکل ما مردم همانطور که تو گفتی گنده گویی است. از ان بدتر نادانی و حماقت است! طرف مثل خودت بالای منبر میرود و با اطمینان به نفسی آنچنان ابلهانه حرف میزبد که در ابتدا هر کسی را به اشتباه میاندازد و هر کسی خیال میکند که طرف آدم حسابی است. حرفش را که میشنوی تازه میفهمی که این ابله خودش هم نمیفهمد چه میگوید. راجع به مملکت داری شاهی مثل گرگ زاده رضا قلدر داد سخن میدهد، انهم در حالیکه بحرین و هیرمند را به باد داده است! با اینهمه حماقت ادعا میکند که ملت ایران را از تراخم نجات داده است. گویا اصلا واکسن تراخم را هم دانشمندان پهلوی چی اختراع کرده اند. پدر جان، ایران اولین کشوری در منطقه بود که انقلاب مشروطه کرد، باید خیلی جلوتر از اینها بود، بدون آنکه گرفتار دیکتاتوری وابسته رضا قلدر و پسرش شود.
      جالب است که این جماعت با این همه ادعا مدعا هنوز دو تا آدم حسابی از خودشان هم ندارند و تمام روشنفکرانشان هم بریده های چپ هستند. از شما پهلوی چیها گنده گو تر وجود ندارد.

      حذف
  23. با تایید نظر سه نظر اخیر در رابطه با اندره ساخاروف قلابی،

    جناب انگلیسی نویس، در دبستان به بچه ها یاد میدن با حروف انگلیسی بنویسند. فونت فارسی پیشرفته تر ما برای کسانی است که از خود قابلیت کافی برای آغاز دوران دبیرستانی نشان داده باشند.

    شما و امثال شما شهامت ندارید که بجز در سوراخهای تنگ و تاریک عربده کشی کنید. اگر جرئت داشتی همین حرفهایتان را مثل من در چند سایت می گذاشتی که یکی را بهت معرفی کردم.من با نام "حق" در سایتهای اخبارروز" ، پارس دیلی نیوز" و حزب مشروطه ایران(لیبرال دمکرات) تبادل نظر می کنم. |ش از آنکه مثل دیگر ابلهان بخواهی به نام من گیر دهی توضیح می دهم که این می تواند بخشی از نام حقیقی افراد باشد ولی من این نام را برای گرفتن حقوق شهروندی خود و هم میهنانم از زورگویان انتخاب کرده ام و مبارزه من برای بدست آوردن حقوقی است که در منشور جهانی حقوق بشر آمده. همانطور بدنبال شنیدن حرف حق یعنی عاقلانه و منطقی هستم. فقط هم سر تعظیم در برابر آنچه حق و منطق و خرد است فرود می آورم و مهم هم نیست که این از دهان شما در بیاید یا خامنه ای کهریزکی یا بیژن جزنی تروریست یا مصدق یا شاه. منطق و خرد بهیچوجه ایدئولوژی و فرد نمی شناسد. این حرف شما که افراد باید در درون مرز و در کوران

    در سایت حزب مشروطه ایران(لیبرال دمکرات) نوشتاری از مزدک بامدادان با عنوان "انقلاب شکوهمند و دلباختگانش" منتشر شده که اگر شهامت دارید در آنجا حضور بهم رسانیم!

    در ضمن این حرف چرند " syassat madarane mardomi faght va faght dar koorane karhaye mamlekati va dar gozagah haye tarikhi rosh mikonand va bass" را از کجا گیر آورده اید!؟ چند بار شاه از جبهه ملی خواست که بیایند دولت تشکیل دهند ولی جبهه ملی دیوانه رد کرد. چرا نرفتند تا طبق "قانون مطلق" شما در درون مرز و در "کوران کارهای مملکتی و در گذرگاه های تاریخی رشد" کنند!؟ تازه اگر این قانون شما درست باشد که نیست، مخالفان شاه طبق این قانونت پس غلط کردند که بدون "رشد" کافی در کار مملکت فضولی کنند و انقلاب راه بیاندازند. می بینی وقتی آدم کور باشه و در صدد درست جلوه دادن دروغ باشه مثل شما توی گل گیر می کنه! چون داری خودت میگی که جبهه ملی و دیگر مخالفان شاه که همکاری در دستگاههای دولتی و همکاری با شاه را نجس و ننگ می دانستند فاقد آن رشد بودند که گنده گوزی کنند و انقلاب راه بیندازن. شاه همه زمینه ها را برای اینها آزاد گذاشته بود تا به کشور خدمت کنند ولی کاری به او و نظام پادشاهی نداشته باشند ولی مخالفانش حاضر به خدمت به کشور نبودند چون مهمترین اصل برایشان رفتن مسالمت آمیز و گام به گام و در غیر اینصورت رفتن غیرمسالمت آمیز شاه از پهنه ایرانزمین بود. شاه هم نمی پذیرفت و تا نپذیرفته بود ایران امن و امان از شر خمینی و بازرگان و بنی صدر و بیژن جزنی و مسعود رجوی و صدام حسی و و و بود.

    بعد هم پس از 34 سال همانقدر ابله و خطرناک و رشد نکرده باقی بمانند و چوب لای چرخ کسانی کنند که براستی اپوزیسیون کلیت این رژیم هستند و از اصول خود کوتاه نمی آیند:- حفظ تمامیت ارضی ایران بهر قیمتی؛ و ایران یک کشورست با تنها یک ملت و ملیت؛ دمکراسی پارلمانی مبتنی بر منشور جهانی حقوق بشر؛ و تدوین یک قانون اساسی نوین برای ایران که کاملا مبتنی بر منشور جهانی حقوق بشر باشد و بند بندش لازم الاجرا. داریوش همایون یکی از استخواندارترین و رشد یافته ترین سیاستمداران ایرانی بود و بهر دری زد و می زد که بر سر این اصول همگان را چه جمهوریخواه و چه پادشاهی خواه را راضی کند که توافق و همکاری کنند. مردکی بنام نصرت الله امینی که پدر همین دکترررر محمد امینی بود نپذیرفت! داریوش همایون حتی به خانه این آدمک که در کابینه مصدق هم بود رفت ولی فایده ای نداشت. نصرت امینی در زمان شاه شهردار تهران شد و در مدت کوتاهی به کل تهران با لوله آبرسانی کرد. این ادم چند سال بعد خود و خانواده اش را به امریکا انتقال داد و از اولین کسانی بود که برای پا لیسی خمینی به پاریس رفت. او برای این خوش خدمتیش جایزه استانداری شیراز را گرفت ولی چون نتوانست با خمینی که از جوانیش آشنا بود کار کند و برگشت امریکا. این دو مثال برای رد حرفهای شمای دبستانی باید کافی باشد. واسلاو هاول و انگ یان سوچی و گاندی چطور!؟ مقایسه شان کن با شیرین عبادی و اکبر گنجی و کدیور و سروش و و و

    این آخرین نظر من در اینجاست. از میهنپرستان واقعی چه جمهوریخواه و چه پادشاهی خواه که در راستای اصول بالا برای ایران با دشمنان ایران مبارزه می کنند سپاسگزارم.

    نوشتار مزدک بامدادان "انقلاب شکوهمند و دلباختگانش"

    پاینده ایران یکپارچه و ملت یگانه ایران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "بعد هم پس از 34 سال همانقدر ابله و خطرناک و رشد نکرده باقی بمانند و چوب لای چرخ کسانی کنند که براستی اپوزیسیون کلیت این رژیم هستند و از اصول خود کوتاه نمی آیند:- حفظ تمامیت ارضی ایران بهر قیمتی؛ ......"

      لابد بذل و بخشش بحرین و هیرمند و جدایی انها از خاک ایران نشانه "کوتاه نیامدن" شما جماعت حقیر پهلوی طلبان از اصل تمامیت ارضی ایران است!!! انهم به هر قیمتی!!!!!


      " ایران یک کشورست با تنها یک ملت و ملیت؛ دمکراسی پارلمانی مبتنی بر منشور جهانی حقوق بشر؛ و تدوین یک قانون اساسی نوین برای ایران که کاملا مبتنی بر منشور جهانی حقوق بشر باشد و بند بندش لازم الاجرا."

      لابد از سر اعتقاد "محکمتان" به نقطه نظرات فوق بود که در سوم اسفند ١٢٩٩ بر علیه حکومت مشروطه کودتا کردید و قانون اساسی آنرا به مدت ٥٠ سال لگد مال کردید، مجلس آنرا با نمایندگان دست نشانده و دستبوس آریامهری انباشتید!!!


      "داریوش همایون یکی از استخواندارترین و رشد یافته ترین سیاستمداران ایرانی بود و بهر دری زد و می زد که بر سر این اصول همگان را چه جمهوریخواه و چه پادشاهی خواه را راضی کند که توافق و همکاری کنند. مردکی بنام نصرت الله امینی که پدر همین دکترررر محمد امینی بود نپذیرفت! داریوش همایون حتی به خانه این آدمک که در کابینه مصدق هم بود رفت ولی فایده ای نداشت."

      البته که هیچ نیروی با آبرویی حاضر نیست که با یکمشت کودتاچی بدنام و وزرای همکار ان از جمله آقای داریوش همایون وزیر بد نام اطلاعات ان رژیم دست همکاری دهد. اگر آقای داریوش همایون اینقدر استخواندار بود و تا این حد به حکومت پارلمانی علاقه داشت، چرا با رژیمی همکاری میکرد که وجودش نفی این اصول بود و هرگز در تمامی مدت موجودیت این رژیم، از جمله در دوران وزارت آقای همایون هرگز این اصول اجرا نشدند؟
      آقای داریوش همایون، درست مثل بقیه وزرای آریامهری، دلقک دستبوسی بیش نبود که تنها مجری منویات ملوکانه بود. اصلا مگر آریامهر آدم استخواندار را در دولت تحمل میکرد؟ شاه هر که را که تصور میکرد میتواند رقیبش باشد از سر راه برمیداشت. نخست وزیران شاه جز مشتی "غلامان خانه زاد" چیزی نبودند و طبیعتا وزرایشان هم نمیتوانستند ان آدمهای استخوانداری که شما ادعا میکنید باشند. دسر از توهم پراکنی بردارید که مشت خاندان پهلوی و استبداد رضا خانی بازتر از آنست که با این چیزها بشود آنرا مخفی نمود.


      "این دو مثال برای رد حرفهای شمای دبستانی باید کافی باشد. واسلاو هاول و انگ یان سوچی و گاندی چطور!؟ مقایسه شان کن با شیرین عبادی و اکبر گنجی و کدیور و سروش و و و......."

      بسیار خوشحال میشوم که نظرات شما را در مورد مقایسه ای که نوه رضا قلدر از خودش با ماندلا کرد بفرمایید!!! خواهش میکنم اینجا منع رطب نفرمایید که تصور نمیکنم کسی باشد که از رطب خوردن شما پهلوی طلبان و سرانتان بی اطلاع باشد! جایی که امثال رضا پهلوی با ماندلا یکی شوند، چرا شیرین عبادی نباید انگ یان سوچی باشد؟ شیرین عبادی اقلا ننگی مثل کودتای ٢٨ مرداد را توجیه نمیکند. شما شرم نمیکنید که اینجا درس اخلاق هم میدهید یا گویا شرط ورود به جرگه پهلوی چیان، خوردن ابرو و قی کردن آخرین ذرات شرم و حیاست!

      حذف
    2. انتقد از دستبوسی، انهم توسط هواداران دیکتاتوری تاج که افتخارشان دستبوسی شاه بود جدا خنده دار است.

      حذف
    3. انتقاد از دستبوسی، انهم توسط هواداران دیکتاتوری تاج که افتخارشان دستبوسی شاه بود جدا خنده دار است.

      حذف
    4. پیروان خمینی انگلیس و استالین و لنین و خرافه زده ها از رضا شاه کبیر و محمد رضا شاه فقید و داریوش همایون و حسنعلی منصور و هویدا و فرخ رو پارسا و فریدون فرخزاد و شاپور بختیار بدشون میومد و میاد. شاه میهنپرست بود و چند بار جبهه ملی را دعوت کرد بیاد دولت تشکیل بده ولی قبول نکردن. وقتی مردم به شاه "اون خدا بیامرز" را لقب دادن یعنی مردم ارزش پهلوی ها را ارج گذاشتن. یک شخصیت تاریخی دیگه نشون بدین که مردم چنین لقبی بهش داده باشن و بعد از 32 سال هنوز در اذهان عمومی زنده باشه. مردم بیخود لقب نمیدن و سر حرفشون نمی مونن. مشتی ابله فکر می کنن که هر کی تاریخ مثل خودشون نبینه حتما هوادار پادشاهیه. 4 تا جزوه استالینی و لنینی خوندن و پای منبر آخوند مشیری نشستن و فکر می کنند شدن استاد تاریخ برای همه ملت. استادشون داشت با مغلطه ها و دروغگویی هاش در پاسخش به مقاله روشنگر نسل سوخته آبروی نداشته اش را بیشتر بباد می داد این هفته. مردک یک تجزیه طلب را به برنامه اش دعوت کرده بود هی با کله اش تاییدش می کرد که باعث اعتراض روشنگر نسل سوخته شده بود. مردک حسابی مثل خر توی گل گیر کرده بود که بالاخر دکتر مهرآسا را آورده بود که کثافتکاریش در هفته قبل درست راستی کنه. مهرآسا یکی دو مطلب را به مشیری یاد داد که امیدواریم هرگز مشیری یادش نره. طائب حتما از مشیری خط گرفته بود که کشور را چجوری حراج کنه.

      نوچه های استالین و لنین و مشیری و خمینی مردم تا کسی میاد تاریخ را با چشم باز یک کم نگاه کنه برچسب "عوامل استبداد سابق" و ضد انقلاب و و و بهت می زنن که مثلا در دهن طرف را ببندن. کور خوندن دیگه گذشت اونروزا که کسی با چرندیاتشون انقلاب می کرد و یا انقلاب گندیده شان را حفظ می کرد. همین یه پیامو گذاشتم برای کسانیکه میهنپرست هستند و با کینه و کوردلی تاریخ تحویل کسی نمیدن. حرفی هم با خوینیست ها و لنینیست ها و استالینیست ها و صدامیست ها اراذل و اوباش مشیری ندارم و جوابشون را نمیدم. جواب کوردلان و کینه توزان را غیرمستقیم باید داد تا یاد بگیرن بدون توهین و برچسب حرف بزنن. باید یاد بگیرن که قرن 21، قرن حذف این یا اون نیست و جا واسه همه هست ولی شرط و شروط داره. در آینده ایران جا برای همه منجمله اینا باید باز باشه تا مزخرفاتشون را بگن و مردم جوابشون را بدن. من از اون اینده نمی ترسم ولی اینا انقدر می ترسن که ترجیح می دن و میخوان همین رژیم بمونه ولی ایران ازاد نشه. دیگه تا آخرشو بخون که اینا چه تیپ جانورانی هستند که فعلا بر ما حکومت می کنند!

      حذف
  24. aghaye reiss kole mashrooteh saltanati man keh messle adam dashtam baa toe sohbat mikardam chera mara beh arbadeh keshi motaham mikoni?in khassiat zehniyate dictator zadeh mibashad jan beh janeshan koni faght mikhahand nokar bashand va kasseh lissi konand va vaghti ghafieh raa tang mibinand beh fahhashi mioftand.shomaha az nassl va navadeh haye shaban bee mokh hasstid ,vaghti dar kharej az keshvar barkhodetan baa mardom beh in shiveh asst agar forsati baraye bazgasht beh iran beeyabid motmaenan baa choobo chomagh arbadeh keshe dictatore morede nazaretan khahid shod.faghat adamhaye ahmagh hasstand keh mikhahand ellat va elale enghelabe 57 raa beh gardaneh harkassi joz on dictatori keh dar an bala neshassteh beeyandazand.ensan nabayad dar barabare vagheyat khod ra beh koori va kari bezand bayad neshasst va gerisst az balayee keh in dictatorha baed az mashrootiyat bar sare in mardom avardehand.agar jebheyeh meli darkhasste shah ra rad kar beh dalile in bood keh shah khodkameh bood va mikhasst az har mo0joode zendehee bar khod yek nokar messle hoveyda va digaran besazad.shah az vozaraye khodash beh onvane yek mosht khar va olagh essm mibord maloom haast agar kassi zarehee shakhssiyat va sherafat dashteh bashad beh uo posht mikonad ta che beressad keh havadare uo ham bashad.aghaye porfossor keh mardom ra beh site haye mokhtalef havaleh midahi chera bayad afrade sharifi manand dr sadighi va shahpour bakhtiyar va digaran moratab dar zendanhaye shah miboudand va yek mosht adamhaye poossideh dar rasse karha?baraye inke shah dictator bood uo ghanoone assasi ra zire pa gozashteh bood.ba yek harfe shoma movafegh hasstem va shayad ham nemidani chetor az uo deffa koni in harf ra zadi.gofti shah kheili kar mikard va eshtebah ham pish miamad.mikhaham begooyam shah ghalat mikard keh kar mikard,tebghe ghanoone assassi shah faghat haghe toshihe ghavanin mamlekati ra darad nah dekhalat dar karhaye ejraeeh keshvar.taghriban haman massouliyati keh padeshahan dar oroupa darand nah inkeh har vaziri va ostandari arteshbodi har rooz yek keefe samsonait por az nameh beh darbar erssal konand taa az sharaf arze homayouni begozarad.felan goroohban ba felan afssar neza kard az sharaf arz begozarad,felan choopan dar marz ba choopane araghi dar gir shod az sharaf arz homayouni begozarad,hassan too gooshe naghi za az sharf arz begozarad.inha bood dardhaye mamlekat va yek mosht adamhaye maflook ham bename vazir o nakhosst vaziro vakil mirzabenevisse uo boodand.amma zehniyate mosstabed beh enssanhaye kardan nemiandishad va beh mohreh haye shatranj baray pishbord karash ehtiyaj darad.matlabe ghabli mar nagerefti yek bare digar migooyam ta shir fahm shavi,aghajan ba zabane sadeh bayad dar keshvar ahzabe azad vojood dashte bashand va javanan beh amoozesh haye democrasy ashena shavand va az tarighe ahzab beh karhaye mamlekati gomardeh shand taa dar koorane massouliyat paziri beh sotoon haye negahdarandeh mamlekat tabdil shavan.nah inke hame karha ra yek dictator anjam bedahad va vaghti ham in shakhs farar kard mamlekat beh naboodi keshideh shavad.az ebteda midanisstam bahss ba kassi keh zehniyate estebdad zadeh darad beefaydeh asst.motmaenan toe dar dar yeki az hamin keshvarhaye azad zendegi mikono,agar dar afghanistan emrooz ham zendegi mikardi bayad zarehee az democrasy khahi va azad maneshi dar vojoodet rekhneh mikard amma che fayedeh.ankass keh nadand va nadanad keh nadanad dar jahle morrakab abadodahyl bemanad.in ham akharin kalame man ...pirouz bashi

    پاسخحذف
  25. یه نفر به من جواب بده اگه شاه ادم بدی بود چرا دشمن خودش خمینی رو نکشت؟؟؟صد در صد اگه یه جنایتکار بود اول خمینی رو همون روز میکشت بعد هم همه ی طرفداراشو میکشت مثل الان که خفقانه قدرتش رو هم که داشت میتونست ملت ایران رو به خاک و خون بکشه پس چرا نکشید؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  26. باصطلاح روشنفکران مگر شورش 15 خر داد 1342 را نه دیده و یا نه شنیده ویا آثار و نشریات وکتابهای امام خمینی هندی زاده شیاد انگلیسی را نه خوانده بودید این روشنفکران راست و چپ و مذهبی و ملیون که به عنوان جاده صاف کن و عمله و لاشخورو تفاله های انگلیس و آمریکا هستند به دستور اربابان خود اطراف خمینی ملعون برای کاسه لیسی جمع شده بودند و ...

    پاسخحذف